بطايه بلدي بتصرف علي جوزها واولادها

مسائكم جميل او صباحكم جميل حسب مابتقرو القصه طبعا اغلبيه الناس اللي متباعني عارفين ان القصص اللي بنزلها حدثت بالفعل وواقعيه مليون في الميه قصتنا انهرضه بتبتدي اني خلصت شغل في الشركه طلعت لاقيت السايس

سكس يوتيوب – سكس – افلام سكس – سكس بنات – سكس نيك – فيلم سكس

مانضفش العربيه اتصلت بيه جالي سلم عاليا ومسك العربيه بفوطه زفره روقها اخدت السجاره وانا مشيت طلعت من المهندسين خدت الكورنيش ابص كده قبل قسم امبابه بشويه الاقي فرسه زي مقال الكتاب وماسكه بنت في اديها وبعيد عن المكان اللي الميكروباصات بتقف فيه رعشت بالنور ودوست انتظار ووقفت قبلها بحسث تبقي شيفاني من الازاز اللي قدام لاني مفيم وري ومركب ستاير قدام المهم طلعت علبه السجاير ومسكت سجاره وكاني بعزم عاليها فضحكت قمت حاطتها في بوقي ومولعها ومقرب عاليها شيلت الستاره وفتحت الازاز اللي ناحيتها وبقولها القمر رايح فين كده قالتلي اشمعني قولتلها اوصلك حرام القمر الصغير ده يبقي واقف كده قالتلي خلاص ماشي ركبت وبتها ركبت ورا قولتلها ممكن بس اركب الستاره ولا تدايقك قالتلي لا ركب براحتك اصلي هستاذنك فسجاره وهوب نطيتعاليها بجسمي وكوعي بيضرب فيزازها اللي قد الانناسه الكبيره وزي البطيخه الصغيرهوبركب الستاره فلاقيتها بتقول اي كوعك خرم بزي قومت معدول وقايلها سلامه بزازك وقمت حاطت ايدي ادعكه مكان كوعي وقفش فبزازها وهي بزازها رهيبه بنت اللبوه طلعتلها سجاره وامنت علي فوني شيلته فجيب البدله وشيلت اي حاجه مهمه من قدامها قولتلها علي فين ياقمر قالتلي معاك قولتلها لا هوصلك بس علشان مافيش مكان ومافيش فلوس برضه فهاخد رقمك ونظبطها قالتلي لو علي المكان سهل اوي مافيش مشكله انا عايشه مع اخويا وبنتي وابني ومطلقه وممكن تيجي كانك قريبي وبتزورني عادي قولتلها قشطه طيب ايه الدنيا كنا وصلنا ناحيه دائري الوراق قالتلي انا رايحه لناس في نكلا قولتلها خلاص علشان انتي شكلك جدعه هوصلك لنيكلا قالتلي طيب هات موبيلك اعمل دقيقه ملتني الرقم فلاحظت اني سوجرت الباب من اللوك فقالتلي ماتخافش انا مش حراميه المهم اتصلت غير متاح فضلت تتصل غير متاح لاقيتها قلبت وشها مالك يابنتي قالتلي الناس اللي رايحالهم مش بيردو موبيلاتهم مقفوله طيب ايه الحل قالتلي خلاص لف وهروح قولتلها و**** لو الظروف متيسره معايا كنت جيت جربت الوحش ده ودوقت طعمه قالتلي خلاص هتيجي قولتلها مش هينفع وكده بيني وبينكم شكيت يكون حوار وتفتيش وكده المهم قولتلها خلاص هنزلك قبل بيام بشويه ولما ارن غليكي ابعتيلي بنتك مكان مانزلت قالتلي ماشي طلعت علي جراج قريب حطيت الفلوس والفون في العربيه عكلت الفون صامت واخدت ٢٠٠ جنيه وقفلت العربيه وخدت الفون اىصغير النوكيا بتاع الشغل قربت مكان مانزلتها اتصلت ردت قولتلها ابعتي البت قالتلي ماشي جات البنت وشوفتها قالتلي ماما بتقولك امشي ورايا لاايه مانوصل قولتلها ماشي .

مسلسلات سكس – جنس مصري – سكس روعه – سكس في الشارع – سيكس عربي – سكس يسرا – سكس غاده عبد الرازق

سكس يحيى وزوجة خالة

اني يحيى عمري 16 من بغداد حنطاوي وضخم والعب حديد فجنت مخيل على مرت خالي طبعا مرت خالي بيضه مدبدبه وعمره بنهايه الثلاثين بس شنو تشك شك طيزه راج ليورة الصدر جوب ومنفوخ يخبل يعني باختصار ايجه فخالي عنده 3 ولد وبنيه وحده البنيه طفله 6 سنين والولد توئم ب سادس ابتدائي والولد الاخير عمرة 8 ف خالي سافر ايفاد وكال حطول شهر فهو يحبني كولش واني قريب على بيتهم فطلب مني يوميه اجيبلهم صمون وعشه وكذا يعني شيحتاجون تخابرني مرت خالي وروحله عالماطور تنطيني فلوس واجيبله الغراض للبيت وجنت ابات يمهم امي تكولي بات خطيه وحدهم فاني جنت مفلحم ومشتهي ومخيل عليه فضليت اربع ايام بايت ابيتهم فبهاي الاربع ايام اني جنت مخيل عليه كولش وعيري صاير نار فمن نامو نزلت جوة للصاله وشغلت فلم وكمت اضرب فجنت فاتح الباب مال الصاله جان ماشوفه اله نزلت رائسا ضميت عيري وفزيت بي الفون بقه بيه الصوت مال ااه ويس بيبي واه اه مال الفلم جان هي تسمعه كالتلي اخذ راحتك واذا احتاجيت شي صيحني كتله ماشي صعدت هيه وطلعت عيري وضربت راس سكس – افلام نيك – نيك
جان ردت نزلت كالت صدوك وشافتني البرموده مطكعه عباله بايل على روحي كالتلي ولك شسويت وكامت تضحك كتله اسف نجب مي كالت يامي كتله هيج حصعد انام كالت اوك براحتك ف ثاني يوم الصبح كعدت ونزلت تريكنه وخلصت كتله هدومي توسخن وصارلي اربع ايام بايت فراح ارجع للبيت كالت لا لعد منو يبقه يمي اني والجهال كتله من تحتاجين شي خابريني كالت بس ازعل منك وكذا فاني كتله اوك بس اروح اسبح واجيب هدوم واجي كالت اسبح هنا يمنه وهدومك اني اغسلهن كتله لا لتعذبين روحج كالت ليش حته ماشوف لباسك الي سويت بوله بي كتله ههه لا مبولت عروحي اني فكتله حروح وبالليل اجي كالت اوك رحت وضليت بالبيت وبالليل رحت اول مطبيت خاله مكياج ولابسه دشحاشه حصر وطالعه تخبل 😍 ايجه مضبوطه فطبيت وجابتلي العشه وكتله لعد الجهال وين كالت حسين وحسن راحو لبيت جدهم راح يباتون ضايجين وحمودي وزهراء نيمتهم كتله اهاا اكلت وكملت جان كامت تمسح الصاله وتنحت كدامي اني متحملت وكومت جان تكولي ولك بس لا تبول مرة ثانيه كتله لا لتخافين جان جتي وكعدت بصفي وضلت تسولف لحد ماكلتلي امشي نصعد ضوجه كتله اوك صعدنه لغرفته وقفلت الباب اني محجيت شي كالتلي بس خل ابدل غمض عينك غمضت وكالتلي فتح فتحت عيوني جان اشوفه بالستيان واللباس👙 اني تخبلت كالت شبيك كتله عيب كالت ممليت من الافلام متريد اطبق بالواقع كتله يي اريد جان اروحله وتماصصنه يمكن نص ساعه مصيت ركبته ونزلت على صدره اوووف مو صدر يخبل فدشي يجنن عضيت الحلمه وضليت ارضع وامصمص وهيه تتاوه عكيفه جان انزل على كسه لكيته مبلل ضليت افرك بيه من فوك اللباس جان انزعه اللباس ولحسته ضليت الحس وطببت لساني جوة وكسه يخبل ولا شعرايه وابيض مدبدب 😍وهيه لزمتني من شعري وتدفع وتصيح اااه اه اه اه ااايي لك اي خررب ااإه بعد ولك اه اه اااااه جان تجب بحلكي وضربتني راشدي كالت اريدك تريحني عاد كتله اوك نزلت مصت عيري خرب فدشي تمص بيه ضلت لحد مافركت كسه وكلتلي دخله طبعا اني عيري 19سم جان بديت احكه بكسه وهي تتاوه وتصيح اه اه اخ ااااخ اي يوجعني ااه طببه حيل حباب ااه جان ادخله وبديت ارهز عكيف وكالتلي ولك حيل وضليت ارهز حيل وكتله راح اجب كالت جب على صدري وارضعه جبيت عصدره ورضعته وجان ينام عيري😅 كالت هاي شنو بعد اريد جان تلزمه وصمصته حيل وكلتلي يله دخله بطيزي طبعا صرمه عريض فوتت اصبعين ووراها عيري كوله وكمت ارهز وهيه تعيط ااه وااه اااه ااه اه كافي كافي ديوجعني بس اني حبيته لطيزه وضليت ارهز وهيه تصيح دياذيني ولك كافي اه اه اخ كافي ولك يوجعني اه اااه ااه جان اجب بطيزها وكمنه نتماصص ورديت دخلته بكسه وجبيت بحلكه وضلينه نايمين اني تعبت 😅
ووراها طبيت سبحت وهيه هم سبحت ونمنه وكمنه يوميه هيج نسوي لحد ماخلص الشهر ورجع خالي واني رجعت

بورنو – xnxn – سكس امريكي – افلام نيك

سكس سوري – سكس تجسس – سكس عربي – سكس شباب – سكس ايطالي – سكس – نيك – سكس حيوانات

نيك زميلتى الجديده فى الشغل

صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه
اسمى احمد زيدان واصحابى بينادولى زيزو خريج كليه سياحه وفنادق من منطقه شعبيه فى القاهره اسمها شبرا 25 سنه طولى 175سم و وزنى 72كجم لون بشرتى قمحى وشعرى اسود وعينى عسلى جسمى مش معضل اوى بس مظبوط بسبب حبى للرياضه وخصوصا السباحه وكره القدم
قصتى انهارده بدأت بعد ما اتخرجت واشتغلت فى شركه دعايه واعلان ولانى من النوع اللى بيحب الحاجه اللى بيعملها عشان ينجح فيها فا حبيت المجال دا واتعلمته بسرعه واتقدمت فيه وبقيت من انجح الناس فى الشركه فى فتره قليله واتعلمت شغل الجرافيك والفوتوشوب وانضميت لفريق عمل فى الشركه مكون من 3 اشخاص مصور وواحده شغاله معايا فى الجرفيك اسمها (امال) لحد ما (امال) جت فى يوم ولاقيتها بتقولى انها هتقعد من الشغل عشان خاطر هتتجوز وفعلا فى ظرف اسبوع كانت قعدت وشيلت الشغل لواحدى فتره كده لحد ما يجيبولى حد معانا مصمم جرافيك وعرفت اخبار ان صاحب الشركه عمل مقابله مع واحده وهسخليها فى فريقنا وفعلا كنت قاعد فى مكتبى لاقيت المدير داخل عليا المكتب وبيقولى اعرفك على زميلتك الجديده (نورهان) ولاقيتها داخله عليا المكتب اوصفهالكو الاول هى طولها حوالى 170 سم وجسمها مليان وخصوصا من عند بزازها وطيزها لون بشرتها ابيض وشعرها اسود وعنيها خضره حاجه كده صاروخ بطايه من الاخر متربيه على ابوه وعندها 29 سنه وعرفت انها مطلقه من حوالى 3 سنين المهم سلمنا على بعض وقعدنا اتكلمنا وابتديت اعرفها الشغل واهزر معاها شويه ع الهادى وخلص اليوم على كده وكانت علاقتنا فى الايام اللى بعدها عباره عن شغل بس وبنكسر روتين الشغل بشويه هزار وكنت انا دايما اخر واحد بيمشى من المكتب بعد ما اتمم على الشغل وابتدت علاقتى (بنورهان)تبقى اقوى مع الوقت والهزار يزيد شويه وكنت دايما بحس فى عينيها بهيجان وشهوه وحرمان كبير وكنت بتقل فى تعاملى معاها مع انى دايما كنت بهيج عليها وعلى لبسها لحد ما جيت فى يوم بعد ما الشغل خلص وبتمم على شغل الفريق بيتاعى ولاقيت فى الشغل حاجات كتير غلط وقررت انى اصلح الشغل دا واكلمها تانى يوم وفعلا خلصت الشغل وروحت البيت وتانى يوم فى الشغل لاقيتها داخله عليا ولابسه جيبه طولها لحد الركبه بالظبط وكسم فتحه الجيبه من ورا لحد نص فخادها وبلوزه بزراير مفتوح اول زورار وباين الخط الفاصل بيتاع بزازها وفوقيها بلايزر مفتوح زرايره وانا اول ما شوفتها بلمت وتنحت يخربيت جمال كسمك وهى لما لاقيتنى متنح راحت بصالى وضاحكه وسلمت عليا وقعدنا وابتديت اكلمها فى الشغل بيتاع امبارح وافهمها غلطاتها وطلبت منى اوريها الغلط فى ايه بالظبط وانا اساسا محرج اقوم من على مكتبى بسبب زبرى اللى واقف وباين اوى من البنطلون القماش اللى انا لابسه وفى الاخر قومت من مكانى وانا بحاول ادارى زبرى وروحت وقفت وراها وحاولت ع اد ما اقدر امسك نفسى نفسى وانا واقف وراها عند كتفها الشمال وهى قاعده على الكرسى وابتديت اشرحلها واوريها الغلطات فين بالظبط فى شغلها وكان لازم عشان اشاورلها ع الغلطات اوطى بجسى عشان اوصل بصباعى لشاشه اللاب و وانا بوطى عينى جت على الخط الفاصل بين بزازها وزبرى ابتدا يقف من منظر بزازها البيضا وشد حيله ع الاخر وابتديت من هيجانى اخبط زبرى فى كتفها وهى عامله مش حاسه لحد ما لاقيتها بتقولى انا مش عارفه اصلح الغلط دا ازاى ورينى روحت حاطت ايدى على ايديها وهى ماسكه الماوس بيتاع اللاب وايتديت اتحرك بأيديها واوريها ولاقيتها سرحت من ماسكه ايديا لأيديها وابتدت تدعك كتفها بزبرى اللى واقف براحه وراحت فى دنيا تانيه خالص وانا حسيت بهيجانها روحت شادد الكرسى بيتاعى وانا واقف فى مكانى وحطيته جمب الكرسى بيتاعها وهى كل دا بتدعك كتفها فى زبرى واول ما قعدت عينيها ماتشالتش من على زبرى وابتديت انا احسس على ضهرها وهى ساكته خالص وعينيها على زبرى روحت بأيدى التانيه ماسك ايديها وحطيتها على زبرى من فوق البنطلون وفضلت امشى بأيديها على زبرى ولما جيت اسيب ايديها لاقيتها شالت ايديها من كسوفها روحت فاتح سوسته البنطلون ومطلع زبرى وهى بصاله وانا بحسس ع ضهرها ورقبتها وشعرها وروحت ماسك ايديها تانى وسحبتها على زبرى وهى اتفاعلت معايا ولاقيتها بتدعك زبرى روحت سايب ايديها ومسكت رقبتها احسس عليها وابتديت ابوسها فى بوقها ومنزل ايديا على بزازها ادعك فيه من فوق البلوزه وروحت منزلها من تحت الجيبه واول ما حطيت ايديا على كسها من فوق الاندر لاقيته مبلول راحت شاهقه ومسكت زبرى جامد اوى وقالت اااااااااه يا زيزو مش قادره بلاش ابوس ايدك ولاقيتها بتدمع روحت بايسها فى شفايفها وقولتلها متخافيش انا جمبك ومعاكى وعمرى ما هسيبك قالتلى مش هينفع احنا فى المكتب قولتلها خلاص بعد الشغل هاخدك ونطلع على الشقه قالتلى موافقه وضقيت معاها اليوم فى الشغل عادى بس كل ما يبقى فى فرصه احضنها او ابوسها او ابعبصها وعلى كدخ لحد ما اليوم خلص وروحت واخدها ومروح على الشقه عندى واول ما دخلنا من باب الشقه روحت واخدها فى حضنى وروحت بايسها فى بوقها من شوقى ليها وهيجانى مقدرتش استنى وبحسس على طيزها بأيديا وانا ببوسها وهى ماسكه زبرى من فوق البنطلون وراحت فاتحه الحزام والزورار والسوسته بيتاعه البنطلون ونزلته وراحت نازله تمص فى زبرى واول ما شافته راحت شاهقه وقيلالى يخربيتك زبرك حلو اوى وراحت لحساه بلسانها وتلحس الراس وراحت وخداه فى بوقها ونزلت مص فيه وانا هايج على الاخر ومش قادر وروحت مقومها وداخل بيها على اوضه النوم ونزلت بوس فيها واحنا واقفين ادام السرير وايديا بتحسس على كل حته فى جسمها وروحت مقلعها البلايزر والبلوزه وروحت نازل على رقبتها اللحسها بلسانى وابوسها واطلع ابوسها فى خدها واروح اوشوشها فى ودنها واقولها من اول يوم شوفتك فيه وانتى جسمك مجننى وهموت عليكى وهى تقولى وانت كمان شدتنى من اول مره شوفتك فيها روحت نازل على حلمه ودنها امصها وروحت مقلعها البرا والجيبه وقلعت القميص اللى انا كنت لابسه ونزلت على بزازها اللحسها واتنقل وابدل ما بين بزازها من غير ما اللمس الحلمه وهى تقول اااااااااااااه يا حبيبى ارضع كمان امممممم مش قادره يا زيزو روحت واخد حلمه بزازها اليمين فى بوقى ارضعها واعضعض فيها بالراحه وبعدين اروح على حلمه بزازها الشمال اعمل فيها نفس الحكايه وهى كل اللى عليها بتزووم وتتأوه وتقولى مش قادره ارحمنى بقى روحت نازل على كسها ابوسه من فوق الاندر وروحت متاخر الاندر على جمب وابتديت اللحس كسها بلسانى لاقيتها شهقت و وسطها اترفع عن السرير وابتديا ازود فى لحسى لكسها و اخد كسها كله جوا بوقى اشفطه وروحت مركز على زنبورها بلسانى واعضعض فيه بالراحه بسنانى وهى تقول اااااااااه مش قادره يا حبيبى اللحس كمان مش قادره خلينى اجيب ااااااااااح لسانك حلو اوى وفضلت اللحس لحد ما لاقيتها بتترعش وبتشهق وجسمها بيتنفض وراحت منزله عسلها وانا لحسته كله وببص عليها لاقيتها قافله عينيها روحت طالع بايسها فى بوقها وانا بقولها مالك يا حبيبتى قالتلى انا بحلم ومبسوطه اوى روحت نايم جمبها و واخدها فى حضنى وايديا على ضهرها لاقيتها نزلت على زبرة وفضلت تلعب فيه وراحت قيلالى زى ما انت متعتنى انا كمان همتعك وراحت نازله تمص فى زبرى شويه وانا هايج على الاخر وروحت شاددها ومنيمها فوق منى ابوس فيها ولاقيتها راحت ماسكه زبرى تحك بيه فى كسها وراحت حطاه فى كسها وقعدت عليها لحد ما دخل كله فى كسها ولاقيتها بتقول اووووووووف زبرك جامد اوى اااااااااااااااه متعنى كمان زبرك مالى كسى نيكنى يا حبيبى نيكنى وروحت انا ساحب دماغها وابتديت ابوسها فى شفايفها وايديا اليمين بتدعك بزازها وايديا الشمال بتحسس على طيزها وابعبصها وانا وهى هيجانين على الاخر وانا بحرك وسطى تحتها وزبرى رايح جاى فى كسها ولاقيتها بتترعش فوق منى وكسها بيقفل على زبرى عرفت انها بتجيب شهوتها ومش طالع مننا غير صوت همهمات وراجت جايبه شهوتها ولاقيتها ريحت بجسمها عليا ونزلت من فوق زبرى ونامت على بطنها جمبى روحت منيمهل وضع الدوجى استايل وروحت واقف وراها ومفرش كسها بزبرى وروحت مدخله فى كسها وابتديت انيك فيها وهى تقول اااااااااه يا حبيبى نيكنى كمان اووووووووف زبرك جامد اوى مش قادره اااااه ااااااااااه نيكنى يا حبيبى نيكنى وانا عمال انيك فيها لحد ما حسيت انى هاجيب روحت مطلع زبرى عشان اهديه ونيمتها على ضهرها وحطيت زبرى فى كسها وخدت رجليها على كتفى وابتديت انيك فيها بالراحه وهى تقول اااااااااااه يا حبيبى مش قادره نيكنى اوى اوووووو وف زبرك حلو اوى ومن يوم ما شوفتك وانا نفسى فيك روحت بايسها فى بوقها وقولتلها انا اللى من ساعه ما شوفتك وانا هايج عليكى وبحلم بجسمك دا قالتلى ااااااااااه انا بين ايديك يا حبيبى اااااااااه نيكنى اوى اووووووووووف روحت مسرع فى نيكى ليها لحد ما لاقيتها بتقولى اااااااه انا هاجيب تانى هاجيب تانى اوووووووف انت بتعمل فيا ايه انا مش قادره امسك نفسى اااااااااح مش قادره روحت بايسها وقولتلها وانا كمان هاجيب يلا جيبى شهوتك معايا اووووف كسم جسمك اللى مهيجنى دا وبنيكها بأقصى سرعه عندى ولاقيتها راحت جايبه شهوتها وكنت انا كمان جيبت اخرى وخلاص هاجيب روحت مطلع زبرى فى اخر لحظه وجايب لبنى على بزازها وروحت نايم على ضهرى من التعب و واخدها فى حضنى وقولتلها مبسوطه يا حبيبتى قالتلى الا مبسوطه دا انا حاسه انى طايره فى السما وراحت قايمه تتشطف ولبست وقالتلى انها مروحه وفضلت كل يومين (نورهان) تجيلى البيت لمده 3 سنين عملنا فيهم كل حاجه حتى نيك الطيز خليتها تدمنه لحد ما اتجوزت وسافرت مع جوزها الخليج

سكس حيوانات – سكس كلاب – سكس مصري – سكس الماني – افلام نيك – سكس اجنبي – سكس نيك – قصص سكس – افلام بورنو – سكس – افلام سكس – سكسحيوانات

أختي أمال وبتاع المطابخ

أزيكم عاملين ايه اعرفك بنفسي انا باسم 25سنة ديوث اختي أمال 35سنة صاحبة وزن تقيل جدا وزنها 104 بيضا جدا بزازها متوسطة بس مكورة طيزها دي اللي مدافع بس بارزة لبرة اختي متجوزة بس جوزها ديما مسافر وانا كنت عندها في يوم وكان ولادها في دروس اول ما خبطت فتحتلي كانت لابسة عباية كب سودة مبينه جسمها كله وبزازها اللي مش عارف يعني ايه كب يعني من غير حملات ماسكه ع الجسم كده بس قالتلي جيت في وقتك بتاع المطابخ جاي دلوقتي يركب المطبخ ده مدوخني من ساعه ما اخد فلوسه كلها مبقاش غير الف جنيه مرمطني وراه قولتلها انا جاي اسطبلك نسخة زي ما قولتلي للاب توب بتاعك وهمشي مش فاضي بقي لبتاع المطابخ ودخلت الاوضة شغلت التكيف وقعدة ورن جرس الباب هي فتحت للراجل وهي كده عادي خالص الراجل فصل متنح قدامها شوية كده وهي كان لسانها طويل الراجل شايل المطبخ وطالع بيه الدور الخامس وهي اخيرا ايه قلة الزوق دي شهر بجري وراك طبعا ما انت اخدت فلوسك والراجل واقف متنح لبزازها اللي هتنط من العباية كان شاب تقريبا في العشرينات اسمر وطويل شوية وجسمه حلو قالها اول ما خلصته جيبته اهو مش هنصب عليكي يعني يا مدام قالتله لا انت نصاب الراجل يسامحك يا مدام طيب اسمحيلي ادخل قالتله ادخل انا ماسكه فيك ع المطبخ علي طول انا طلعت هنا وهي دخلت مش عارف تعمل ايه في الاوضة وهي بداء بخرم بالشنيور انا ازيك يا اسطي معلش متزغلش

سكس كلاب – سكس في المطبخ – صور سكس متحركة – سكس حصان – سكس مجاني – صور بزاز – سكس مصري

منها هي عصبية بس شوية الراجل ولايهمك هي اختك قولتله اه قالي علشانك انت بس هسكت غير كده وضحك وبداء يشتغل وانا رجعت تاني اكمل شغل علي الاب توب وهي دخلت المطبخ شافت الراجل وهو بيعلقه راحت زعقت فيه انت حيوان مش بتفهم مين قالك تخرم هنا الحيطة انا مش هعلقه فالحيطة دي مش تسالني الاول قالها بالراحة يا مدام انتي مقولتيش انا سالت الاستاذ اخوكي قالي اي مكان قالتله انت عديم النظر وتسال اخويا ليه وانا واقف براقب نظرات الراجل علي جسمها الابيض وبزازها اللي نصها باين اتفضل نزله قالها حاضر قالتلها ورجعلي الحيطة زي ما كانت قالها وهعملها ازاي دي ما اتخرمت بالشنيور قالتله انا مال امي تتصرف تتشال تتهبد اخلص قالها ما بالراحة ياست مش كده راحت قربت منه قالتله لا اصل انا مش بحب بالراحة وضحكت الراجل اتجنن وتنح وطي صوته قالها امال بتحبي ايه قالتله بحب بالجامد وضحكت بصوت عالي راح رمي الشنيور وقرب منها اوي قالها انتي عايزة ايه عماله تشتمي وتهزقي وانا ساكت علشان اخوكي قالتله ملكش دعوة باخويا ومتقدرش تعمل حاجة قالها لا اقدر اوي قالتله فرجني لو راجل راح لطشها بالقلم علي وشها ومسكها من رقبتها خنقها وزنقها فالحيطة وايدة التانيه كانت بتفك البنطلون قالها انتي شكلك مرة شرموطة عايزة اللي يفشخك وطراخ الم تاني علي وشها وراح شادد العباية منزلها بقيت قدامه بالاندر بس قالها يا بنت الفاجرة علي ده جسم انزلي يا كسمك نزلها علي ركبها مزنوقه ضهرها للحيطة تمص زبه قالتله احا كل ده زب قالها مصي يا بنت العرص انا من اول ما فتحتي وقولت دي مرة متناكة عايزة تتناك مصي يا شرموطة وهي عمالة تمص وتتمحن عليه قالها طيب واخوكي قالتله ملكش دعوة بيه وانا واقف من بعيد بتفرج عليها وهي بتمص وهو بيلعب في بزازها ويقولها يا بنت العرص كل دي بزاز يا كس امك وشوية وطراخ بالالم علي وشها بقي وقالها بقي انا حيوان يا مومس قالتله لا طبعا راح ساحب زبه من بوقها وبعده قالها عايزة قالتله اه اوي قالها اشتمي نفسك يا لبوة فضلت تشتم نفسها وبعدين راح مقومها قالها لفي وقلعت الاندر قالتله تحت امرك خلاها تلف وتفلقس اوي ويحسي علي طيزها وطراخ علي طيزها الطيز دي عايزة ايه يا لبوة قالتله عايزة تتفشخ طبعا وهو عمال يبعبص كسها من ورا وطيرها ويحسس عليها قالها انتي ايه قالتله انا امال المتناكة قالها وايه كمان قالتله الشرموطة اللبوة بس ايوس رجل نكني قالها طيب ما تنزلي تبوسي يا بنت العرص نزلت باست رجله قالها ده مقامك يا شرموطة وخلاها تاخد وضع الكلبة ع الارض وهو قلع خالص وبداء ينيك في طيزها قالتله طيب وكسي قالها اخرسي يا وسخه انا انيك براحتي وهو تصوت ويقولها اخوكي يسمعنا قالتله كسم اخويا وانا واقف شايف اختي بتتناك وتتفشخ قدامي وهو فضل ينيك فيها في طيزهت ويطلعه ويدخله ويضربها علي طيزها لحد ما طيزها البيضا بقيت حمرا وبعدين قالها هجيب يا مره راحت قالتله هاتهم جوا طيزي وجاب جوا طيزها اللبوة وهي لفت تمص زبه وتنضفه وتلحسه وقالتله يلا دور كسي بقي قالها لا بعدين مش فاضيلك بكرة هاجي اركب المطبخ واركبك معاه يا لبوة وهي قعدت تدعك في كسها وتقوله علشان خاطري مش هناخر هو قام وقف ولبس وقالها مش فاضيلك يا شرموطة خليكي هايجة كده لحد بكرة اتفو عليكي يا رخيصة وقام لبس هدومه وخرج

سكسي امهات – افلام سكس باكستاني – سكس عالمي مترجم – سكس الغنتيل – افلام سكس عراقية – سكس هندي – سكس اغتصاب – تحميل فيلم سكس – سكس كورى

قصتي مع صديق اخي واجمل متعة في الحمام

انا عبير مطلقة منذ سنوات وقررت عدم الزواج لفترة وذلك بسبب نفسيتي في العلاقة الزوجية العامة مع طليقي
ولاكن اكتر حاجة كنت بحتاجها هي الجنس كنت كل يوم بحاول عشان امسك نفسي احط ايدي علي كسي واحاول اني افركة قووووي لحد ما انزل شهوتي وكنت بتخيل اي راجل شفتة في نفس اليوم عشان اتخيل انوا بيمارس العلاقة الجنسية معايا
وفي يوم رحت زورت اخويا هو شغال ولية شقة لوحدة جمب شغلة فرحت اقضي يومين هناك وكان وقتها اكتر شخص بيزور اخويا هو صديقة الوسيم اللي كان مبينزلش عينة من عليا ونظراتة لجسمي اللي بتقتلني وبتخليني هايجة قوووي وكنت مش بقدر امسك نفسي خالص كنت بروح الحمام بسرعة واحاول افرك كسي قووووي عشان ارتاح من النار اللي قايدة في جسمي
وقدرت اصبر اول يوم وتاني يوم نزلت اشتري طلبات قولت عشان اعمل اكل لاخويا حلو لانوا مش متزوج فنزلت السوق القريب من المنزل واشتريت طلبات كتير فلقيت وقولت اروح وانا شايلة الحاجة لقيت صديق اخويا في السوق كان بيشتري طلبات لنفسة وجة بسرعة نحيتي عشان يساعدني لاني كنت جايبة حاجات كتير فقلتلة يفضل يكمل باقي طلباتة فرفض وقالي ان هو كان جاي يشتري طلب واحد وخلاص وشال معايا الحاجة عشان يوصلني للبيت وكنت بحس بانفاسة الغريبة اللي كانت بتخليني في قمة اثارتي وهو ماشي ورايا بخطوة وعمال يبص في جسمي وكل ما احاول التفت لية الاقية مبتسم ومبيتكلمش

فحاولت افتح معاة كلام فقولتلة هو اخويا هنا بيطول في الشغل والا بيجي امتي عمتا عشان الاكل فقالي انوا بيجي الساعة 4 وساعات 6 وكان وقتها الساعة 9 صباحا ووصلنا الشقة وطول ما انا طالعة السلالم وانا عمالة افكر ونفسي يعمل اي حاجة وخايفة اعمل اي حركة غريبة يقول لاخويا ووصلنا لباب الشقة فقلتلة افتح انتا الباب لو سمحت ففتح الباب ودخل الحاجة جوا فقلتلة انتا بتيجي هنا كتير وانا مش بعرف اشغل سخان الشقة وخايفة من الكهربا فممكن تشغلة فوافق بابتسامة حسيت انها الطريق

فدخل جوا ودخلت وراة فبصيت في هدومة لقيت زبرة هيفرتك البنطلون وبدون ما احس فضلت باصة فلاحظ نظراتي لية فقالي ممكن اسالك سؤال فولتلة اتفضل قالي انتي جميلة وكل حاجة وعرفت من اخوكي انك مطلقة لية متجوزتيش فقلتلة مش بفكر وضحكت وقلتلة عندك عريس فقالي انتي شاوري بس

انتي جميلة قوووي فراح قرب مني قووووي وهو بيكلمني فمقدرتش امسك نفسي فلفيت ووقعت الصابونة ووطيت وخبطت موخرتي في قضيبة حسيت بنار قووووي قادت في جسمي ولقيتة حرك زبرة علي جسمي ففضلت موطية ففهم اني عايزاة ففضل يحك ويخبط فيا ويقولي انتي جميلة قوووي ونفسة هايج قوووي مش قادرة انساة

افلام نيك – افلام سكس مترجم – سكس منقبات

وراح ماسكني من وسطي ومقومني ولاففني نحيتة وبقا وشة في وشي وقعد يبوس فيا ويقولي تعبان قوووي وانا من الهيجان مش قادرة كنت حتي ارد علية فحضنتة قووووي بايد وايدر التانية دخلتها جوا بنطلونو
واول ما لمست زبرة حسيت برعشة في جسمي وهو عمال قفش في بزازي ويحسس علي جسمي وانا لابسة وانا مش قادرة اسيب زبرة اللي كان سخن قووووي ومولع نار فقمت طلعت زبرة ووطيت خالص بهدومي اللي اتبلت اول ما وطيت علي ركبي عشان ادوق زبرة اللي كان واقف قوووووي واول ما مسكت زبرة ودوقتة لقيتة ماسك راسي وعمال يزقها علي زبرة وانا حاسة اني في حلم ودايخة قووووي من المتعة اللي حساها وراح مقومني ومقلعني العباية

سكس كلاب – مقاطع سكس – سكس نيك – قصص سكس – نيك اخوات – افلام سكس مجاني – سكس مترجم – سكس مايا خليفة

واول ما شاف السنتيانة والاندر اللي تحت شد السنتيانة وقعد يمص في بزازي بطريقة وجعتني لاكن كنت محتاجة يكمل عشان ارتاح قوووووي من النار اللي فيا ولقيتة عمال يلحس في جسمي

ونزل علي كسي قعد يداعبة بلسانة اول ما لمسة لقيت كسي عمال ينزل شهوتة وبقيت مش قادرة ساعة ما شفتة قاعد عمال يلحسها بلسانة فرحت شديتة عليا عشان يقوم ورحت دلكت زبرة بايدي فراح مدخلة في كسي وقعد يدخل ويطلع وانا بقيت مش قادرة غير اني احسس علي ضهرة وشعرة وانا عمالة ابوس فية ونفسي اصرخ من الهيجان والتعب اللي حساة بيخرج من جسمي وللاسف خلص بسرعة ولقيتة مطلع زبرة ومنزلهم علي كسي من برا وقعدت ساعتها ادخل شهوتة بصباعي في كسي وقلتلة ينزل عشان اخويا لو جة او نسي حاجة هتحصل مشكلة

سكس امريكي – صور سكس – سكس حيوانات – سكس منقبات – سكس نيك – سكساوي – سكس نار – افلام بورنو – افلام سكس

دياثة صديقي لمراته

اول مرة اكتب قصة هنا بس حابب اشارككم معايا قصتي ..
من غير اسماء او دلالة للمكان .
البداية لي صديق لم اكن اعرف زوجته وكان لينا ميول مشتركا بينا وفى مرة وانا عنده وبنتفرج ع سكس ع الكمبيوتر
ظهر فولدر خاص جدا فضولي فتحته لاقيته نايم مع بطل بمعني الكلمة اول ما شافني زعق معايا وبعدها قالي دي مراتي
وفضلنا نتكلم شوية واكتشفت انه بيهيج لما امدح فيها وجمالها بعدها عرفني عليها ع اساس اعلمها برنامج ع الكمبيوتر واول ما شوفتها اتوهمت قمر جسم ناااار هي بشرتها بيضها وملامحها تجنن وطويلة شوية وجشمها مدملك صدرها كبير وطيزها متوسطه وجشمها نظيف جدا
وطري جدااا شعرها اصفر بجد قمر ااووي المهم كانت لابسة وقتها قميص نوم بني مبين صدرها وقصير وظهرها باين وفوقيه روب بجد تجنن
فضلنا نتكلم شوية وجوزها عارف اني بعمل مساج كويس واحنا بنتكلمت وهي قاعدة قالت ظهري وجعني اوي صديقي قال اني بعمل مساج حلو جدا وطلب مني اعملها مساج دخلت اوضه الاطفال وبدأت المس ظهرها لما قلعت اوف ملمسها يجنن وهيجني جدا وفضلت اقرب لطيزها ورجليها لحد ما لمست شفايف كسها اوف عسلها مغرق الاندر هاجت وطلب مني انده ع جوزها ودخل وقالي عملت ايه وهي كانت هايجة ع الاخر وطلبت منه ينكها قالي اخرج واقف ع الباب وهو راح فضل يبوس فيها ويقفش فى صدرها وهي صوتها يهبل بعدها راح رافع رجلها ودخله فيها وفضل يرزع فيها وهي تقوله دوق حبيبى وصوتها واهاتها مالى الاوضه لحد ما نزلوا هما الاتنين وخرج وقالي عملت فيها ايه وفضلنا نتكلم شوية ونزلت من عنده بعدها كلمني وقالي تعالي اتعشا معانا بكرة وروحت واتهبلت لما شوفتها ولما سلمت عليها بوستها وكانت لابسة قميص طويل مفتوح من الصدر ومخرم من الاجناب ومفتوح من تحت فضلنا نتكلم شوية ونهزر لحد ما قالتلى ظهري واجعني تعالي اعملهولي قولتلها اخاف تتعبي زي المرة اللى فاتت ضحتك وقالت بشوية انت بس ودخلنا وطلبت منها تقلع وتغطي نفسها وطلعت فوق منها وفضلت اعملها ليها مساج لاقيتها قالتلي افتح الدولاب حتلاقي شورت البسه احسن علشان تاخد راحتك ولابسته وزبي باين فيه وهجت عليها اوي وطلعت فوقها وقعدت ع طيزها وهي متغطيه وبقيت احك فيها وهي اهاتها بتموتني لحد ما نزلت ع طيزها وفضلت ادعك فيها وبعدت بين رجلها ولعبت فى كسها وهي بتتلوي واهاتها تجنن لاقيت نفسي نزلت لحست كسها وهي راحت رافعها طيزها لفوق وفضلت تقول اي اي اه اه وحموت منها وطعم كسها اللى جنني صحبي دخل ع الصوت وقال احا بتعملوا ايه هي شدته وقلعته الشورت وبتمص في زبه وانا بلحس كسها بعدها قالتله دخله تعبت خلاص راح جي من وراها ودخله فيها وفضل يدق وينك فيها وانا قلعت الشورت وهي بتضرب فى زبي وانا بلعب فى كسها بعدها قالتلي عاوزاك تنكني زبك ناشف اوي روحت رافع رجلها ودخلته وهي برقت اوي وطلعت اها جامدة وبقيت انيك فى كسها وهي تمص لجوزها ونبدل عليها انا وهو وفى اوضاع مختلفة وصوتها عالي اوي لحد ما نزلنا كلنا ونمنا جمب بعض ..

 سكس حوامل – سكس شواذ – تحميل افلام سكس – سكس نيك – سكس حصان – سكس عرب نار – مقاطع سكس – افلام سكس عربيه – سكس حريم – سكس بنات

قصتي مع صديق اخي واجمل متعة في الحمام

نا عبير مطلقة منذ سنوات وقررت عدم الزواج لفترة وذلك بسبب نفسيتي في العلاقة الزوجية العامة مع طليقي
ولاكن اكتر حاجة كنت بحتاجها هي الجنس كنت كل يوم بحاول عشان امسك نفسي احط ايدي علي كسي واحاول اني افركة قووووي لحد ما انزل شهوتي وكنت بتخيل اي راجل شفتة في نفس اليوم عشان اتخيل انوا بيمارس العلاقة الجنسية معايا
وفي يوم رحت زورت اخويا هو شغال ولية شقة لوحدة جمب شغلة فرحت اقضي يومين هناك وكان وقتها اكتر شخص بيزور اخويا هو صديقة الوسيم اللي كان مبينزلش عينة من عليا ونظراتة لجسمي اللي بتقتلني وبتخليني هايجة قوووي وكنت مش بقدر امسك نفسي خالص كنت بروح الحمام بسرعة واحاول افرك كسي قووووي عشان ارتاح من النار اللي قايدة في جسمي
وقدرت اصبر اول يوم وتاني يوم نزلت اشتري طلبات قولت عشان اعمل اكل لاخويا حلو لانوا مش متزوج فنزلت السوق القريب من المنزل واشتريت طلبات كتير فلقيت وقولت اروح وانا شايلة الحاجة لقيت صديق اخويا في السوق كان بيشتري طلبات لنفسة وجة بسرعة نحيتي عشان يساعدني لاني كنت جايبة حاجات كتير فقلتلة يفضل يكمل باقي طلباتة فرفض وقالي ان هو كان جاي يشتري طلب واحد وخلاص وشال معايا الحاجة عشان يوصلني للبيت وكنت بحس بانفاسة الغريبة اللي كانت بتخليني في قمة اثارتي وهو ماشي ورايا بخطوة وعمال يبص في جسمي وكل ما احاول التفت لية الاقية مبتسم ومبيتكلمش

فحاولت افتح معاة كلام فقولتلة هو اخويا هنا بيطول في الشغل والا بيجي امتي عمتا عشان الاكل فقالي انوا بيجي الساعة 4 وساعات 6 وكان وقتها الساعة 9 صباحا ووصلنا الشقة وطول ما انا طالعة السلالم وانا عمالة افكر ونفسي يعمل اي حاجة وخايفة اعمل اي حركة غريبة يقول لاخويا ووصلنا لباب الشقة فقلتلة افتح انتا الباب لو سمحت ففتح الباب ودخل الحاجة جوا فقلتلة انتا بتيجي هنا كتير وانا مش بعرف اشغل سخان الشقة وخايفة من الكهربا فممكن تشغلة فوافق بابتسامة حسيت انها الطريق

سكس بنات – فيديوهات سكس – سكس عربي – قصص سكس – سكس حيوانات – سكس مصري – سكس مترجم – فيديو سكس – سكس امهات

فدخل جوا ودخلت وراة فبصيت في هدومة لقيت زبرة هيفرتك البنطلون وبدون ما احس فضلت باصة فلاحظ نظراتي لية فقالي ممكن اسالك سؤال فولتلة اتفضل قالي انتي جميلة وكل حاجة وعرفت من اخوكي انك مطلقة لية متجوزتيش فقلتلة مش بفكر وضحكت وقلتلة عندك عريس فقالي انتي شاوري بس

انتي جميلة قوووي فراح قرب مني قووووي وهو بيكلمني فمقدرتش امسك نفسي فلفيت ووقعت الصابونة ووطيت وخبطت موخرتي في قضيبة حسيت بنار قووووي قادت في جسمي ولقيتة حرك زبرة علي جسمي ففضلت موطية ففهم اني عايزاة ففضل يحك ويخبط فيا ويقولي انتي جميلة قوووي ونفسة هايج قوووي مش قادرة انساة

وراح ماسكني من وسطي ومقومني ولاففني نحيتة وبقا وشة في وشي وقعد يبوس فيا ويقولي تعبان قوووي وانا من الهيجان مش قادرة كنت حتي ارد علية فحضنتة قووووي بايد وايدر التانية دخلتها جوا بنطلونو
واول ما لمست زبرة حسيت برعشة في جسمي وهو عمال قفش في بزازي ويحسس علي جسمي وانا لابسة وانا مش قادرة اسيب زبرة اللي كان سخن قووووي ومولع نار فقمت طلعت زبرة ووطيت خالص بهدومي اللي اتبلت اول ما وطيت علي ركبي عشان ادوق زبرة اللي كان واقف قوووووي واول ما مسكت زبرة ودوقتة لقيتة ماسك راسي وعمال يزقها علي زبرة وانا حاسة اني في حلم ودايخة قووووي من المتعة اللي حساها وراح مقومني ومقلعني العباية

واول ما شاف السنتيانة والاندر اللي تحت شد السنتيانة وقعد يمص في بزازي بطريقة وجعتني لاكن كنت محتاجة يكمل عشان ارتاح قوووووي من النار اللي فيا ولقيتة عمال يلحس في جسمي

ونزل علي كسي قعد يداعبة بلسانة اول ما لمسة لقيت كسي عمال ينزل شهوتة وبقيت مش قادرة ساعة ما شفتة قاعد عمال يلحسها بلسانة فرحت شديتة عليا عشان يقوم ورحت دلكت زبرة بايدي فراح مدخلة في كسي وقعد يدخل ويطلع وانا بقيت مش قادرة غير اني احسس علي ضهرة وشعرة وانا عمالة ابوس فية ونفسي اصرخ من الهيجان والتعب اللي حساة بيخرج من جسمي وللاسف خلص بسرعة ولقيتة مطلع زبرة ومنزلهم علي كسي من برا وقعدت ساعتها ادخل شهوتة بصباعي في كسي وقلتلة ينزل عشان اخويا لو جة او نسي حاجة هتحصل مشكلة

افلام جنس – نيك امهات – سكساوي – سكس عرب نار – سكس منقبات – سكس مجاني – نيك محارم – سكس مترجم – سكس حصان – سكسي مساج – تحميل افلام سكس

انا وداليا جارتي سكس نار

كان لى جارتي الميلف داليا 45 سنة انسانة راقية جدا جسمها تحفة زى جسم هياتم الممثلة بالظبط. تعمل في مركز مرموق وهى شخصية جادة جدا تتكلم في حدود وتضحك في حدود.من ساعة ما عرفتها اتمنيت انى امارس معاها الجنس بس عمرى ما تخيلت ان دة ممكن يحصل غير في الخيال فقط. وفى يوم كانت راجعة من الشغل وكنت انا نازل من البيت قابلتها على السلم وسلمت عليها وانا نازل فوقفتنى وقالتلى انها عايزة تنزل حاجات من على النت عشان انا عندى (adsl) وهى تستعمل النت عن طريق التليفون العادى والحاجات دى مش عارفة تنزلها من عندها لان النت بيفصل كل شوية فرديت عليها وقلتلها تحت امرك اى وقت تحبى. وكنت وحدى في البيت عشان مرزوجتى مش موجودة، عند اهلها في محافظة تانية. المهم قلتلها امتى تحبى وانا اسيبلك المفتاح وتستعملى النت لغاية ما ارجع. قالتلى هشوف واقولك ومشعرتش انها ناوية على اى حاجة. رجعت الساعة 10 بالليل ومجرد انىدخلت الشقة لقيتها بترن على البيت وبتقولى معلش اصلى راحت عليا نومة ولازم تجيب الحاجة دى ضرورى فقلتلها تحت امرك انا هنزل وانتى تعالى نزليها قالت لا لية تنزل انا واثقة فيك وبعدين انا مش هاخد وقت انا اسفة. فخبطت ولقيتها لابسة روب مش مبين اى حاجة ودخلت وعملتلها شاى وقعدت تستعمل النت وكنت محرج مش عارف لية فقالتلى أنت مالك قلقان لية كة أنت باين عليك خام اوى. استغربت من الكلمة ورديت عليها قلتلها خام اية؟ انا بشتغل في السياحة من زمان ولى تجارب كتير بس انتى انسانة بحترمها جدا واعزها ولازم اكون كدة مش اكتر قالتلى يا شيخ انا كنت فاكراك لخمة ومالكش في الستات خالص. على كدة انا اخاف منك بعد كدة. قلتلها انا عايز اقولك حاجة بس متفهمنيش غلط … قالتلى قول هفهم صح. قلتلها انا…. وقبل ما اكمل قاطعتنى وقالتلى …. عارفة انك معجب بيا من زمان وكنت بلاحظ دة عليك مانا ست ومش صغيرة برضو. قلتلها فعلا وانا في ذهول وكأن في باب اتفتح وانا على بعد خطوة بس مش عارف هدخل والا لا؟ لقيتها بتقولى …وعشان اقصر عليك المشوار انا كمان معجبة بيك مووووت بس انا بخاف عشان وضعى الاجتماعى، بس انا شايفة ومتأكدة انك انسان محترم ومش همجى. فما كان منى الا انى ثبت عنيا في عنيها وشعرت وكأنى شاب مراهق جواه احاسيس كتير مش مفهومة! لقيت عنيها كلها احساس ومشاعر لقيت نفسى ماسك ايديها وبابوسها بكل رقة ونعومة ونزلت هي على ركبتها بين رحلى وانا قاعد ولمست شعرها قعدت امشى ايدى عليه بهدوء رغم انى كنت هموت واكتشف كل ما فيها بس انا من النوع اللى بحب احسس الست انها ملكة تستحق التقدير. وابتديت ابوسها في شفايفها بكل احساس ونعومة لحد ماهجت مووووت فقامت وقفت وقالتلى انا هوريك اللى تتمناه واللى اتمناه رجالة كتير وماطالوهوش ففتحت الروب ولقيت تحته اجمل قميص نوم اسود قصير تحت كسها ووراك ملفوفة ومليانة وبيضا جدا جدا، وبزاز كبيرة اوى مليانة وخارجة من القميص. قمت حضنتها بقوة وقلتلها انتى عمرك ما هتندمى انى شوفت واخدت كل الجمال دة واخدتها من ايديها ودخلت على السرير وقلتلها نامى ووطيت وبدأت ابوس وامص صوابع رجليها اللى اكتر حاجة بحبها في الست، وفضلت طالع بلسانى على جسمها وجوايا اصرار انى الحس وادذوق كل حتة فيها لغاية ما وصلت لكسها وشفته ولم المسه لكن قعدت الحس حواليه وفجأة لقيت انسانة مختلفة خالص في قمة الهيحان ومسكت شعرى وتدوس على راسى عشان الحسه هو وانا عايزها تهيج زيادة، فقالتلى انا خلاص مش قادرة انا عمرى ماهجت كدة واطلقت صرخة قوية وهى بتقول نكنى نكنى انا كسى مولع نار نكنى وانا هبقى خدامتك في الجنس بتاعتك متناكتك وحدك والجنس معك، عبدتك وخدامتك. يالا نيييييييييييك. كل دة وما كنتش قلعت وكنت لابس قميص وبنطلون. لقيتها قامت حاولت تفك القميص ومستحملتش فشقته اتنين وفتحت البنطلون ومسكت زبرى وقعدت تمص كأنها جعانة وتشفط فيه وتلحس زى الشراميط وتقولى اية الزوبر ابن المتناكة دة؟ دة أنت مجرم. فطلبت منها توطى وطيزها ليا ووطيت انا وشفت اجمل وانعم واحلى طيز بيضا اوى اوى فتحت طيزها بايدى ولقيت فتحة صغيرة جدا وحمرا اوى وواضح جدا انها عمرها ما اتناكت فيها وقعدت الحس فيها لغاية ما تعبت وكسها كان مليان وبارز موت بين وراكها والبظر كله بره شفايف كسها وقعدت الحس فيهم لاكتر من 15 دقيقة رحت مدخل زوبرى في كسها وكان ضيق جدا وسخن اوى وغرقان عسل من كسها وفضلت انيك وهى تصرخ وتقولى اضربنى على طيزى اضرب وبقيت اضرب وكل ماتهيج تخلينى اضرب اكتر لحد ما صوابعى علمت على طيزها. وجاء دور طيزها فحاولت ادخل بعد ما لعبت بصباعى منفعش فجبت جل خاص بكدة وحطيت على طيزها وزوبرى ودخلته وكانت اول مرة تتناك في طيزها وبقت تتوجع وتهيج وبقيت اضرب فيها واقولها اتناكى يا شرموطة يا لبوة وكل ما اشتم واضرب تهيج زيادة وتدورت وبقيت انيكها ووشها ليا وهى تتناك وتقطع بزازها وحلمتها الوردى زى كسها ونمت على ضهرى وقعدت عليه وتطلع وتنزل وانا اعصر بزازها واضربهم اوى. ونزلتهم اليوم دة 4 مرات خلال 3 ساعات وهى خدت لبنى في طيزها وكسها وبقها وعلى بزازها وكانت تعشق كل نقطة في لبنى. ومن ساعتها وانامنتش شايف غيرها ولا بشبع منها وعملنا حاجات كتير جدا مجنونة. ولو جت فرصة ابقى احكى عليها ليكم. بس فعلا انا بعشق الست دى لكن الظروف فرقتنا بس ما زلنا بنكلم بعض في التليفون عدة دقائق كل فترة لانها سافرت للخارج سكسي

سكس كلاب – سكس حصان – صور سكس – سكس محجبات – سكس حيوانات – سكس مصري – سكس مجاني – افلام سكس – افلام نيك – نيك – سكس

سكس انا وداليا جارتي

كان لى جارتي الميلف داليا 45 سنة انسانة راقية جدا جسمها تحفة زى جسم هياتم الممثلة بالظبط. تعمل في مركز مرموق وهى شخصية جادة جدا تتكلم في حدود وتضحك في حدود.من ساعة ما عرفتها اتمنيت انى امارس معاها الجنس بس عمرى ما تخيلت ان دة ممكن يحصل غير في الخيال فقط. وفى يوم كانت راجعة من الشغل وكنت انا نازل من البيت قابلتها على السلم وسلمت عليها وانا نازل فوقفتنى وقالتلى انها عايزة تنزل حاجات من على النت عشان انا عندى (adsl) وهى تستعمل النت عن طريق التليفون العادى والحاجات دى مش عارفة تنزلها من عندها لان النت بيفصل كل شوية فرديت عليها وقلتلها تحت امرك اى وقت تحبى. وكنت وحدى في البيت عشان مرزوجتى مش موجودة، عند اهلها في محافظة تانية. المهم قلتلها امتى تحبى وانا اسيبلك المفتاح وتستعملى النت لغاية ما ارجع. قالتلى هشوف واقولك ومشعرتش انها ناوية على اى حاجة. رجعت الساعة 10 بالليل ومجرد انىدخلت الشقة لقيتها بترن على البيت وبتقولى معلش اصلى راحت عليا نومة ولازم تجيب الحاجة دى ضرورى فقلتلها تحت امرك انا هنزل وانتى تعالى نزليها قالت لا لية تنزل انا واثقة فيك وبعدين انا مش هاخد وقت انا اسفة. فخبطت ولقيتها لابسة روب مش مبين اى حاجة ودخلت وعملتلها شاى وقعدت تستعمل النت وكنت محرج مش عارف لية فقالتلى أنت مالك قلقان لية كة أنت باين عليك خام اوى. استغربت من الكلمة ورديت عليها قلتلها خام اية؟ انا بشتغل في السياحة من زمان ولى تجارب كتير بس انتى انسانة بحترمها جدا واعزها ولازم اكون كدة مش اكتر قالتلى يا شيخ انا كنت فاكراك لخمة ومالكش في الستات خالص. على كدة انا اخاف منك بعد كدة. قلتلها انا عايز اقولك حاجة بس متفهمنيش غلط … قالتلى قول هفهم صح. قلتلها انا…. وقبل ما اكمل قاطعتنى وقالتلى …. عارفة انك معجب بيا من زمان وكنت بلاحظ دة عليك مانا ست ومش صغيرة برضو. قلتلها فعلا وانا في ذهول وكأن في باب اتفتح وانا على بعد خطوة بس مش عارف هدخل والا لا؟ لقيتها بتقولى …وعشان اقصر عليك المشوار انا كمان معجبة بيك مووووت بس انا بخاف عشان وضعى الاجتماعى، بس انا شايفة ومتأكدة انك انسان محترم ومش همجى. فما كان منى الا انى ثبت عنيا في عنيها وشعرت وكأنى شاب مراهق جواه احاسيس كتير مش مفهومة! لقيت عنيها كلها احساس ومشاعر لقيت نفسى ماسك ايديها وبابوسها بكل رقة ونعومة ونزلت هي على ركبتها بين رحلى وانا قاعد ولمست شعرها قعدت امشى ايدى عليه بهدوء رغم انى كنت هموت واكتشف كل ما فيها بس انا من النوع اللى بحب احسس الست انها ملكة تستحق التقدير. وابتديت ابوسها في شفايفها بكل احساس ونعومة لحد ماهجت مووووت فقامت وقفت وقالتلى انا هوريك اللى تتمناه واللى اتمناه رجالة كتير وماطالوهوش ففتحت الروب ولقيت تحته اجمل قميص نوم اسود قصير تحت كسها ووراك ملفوفة ومليانة وبيضا جدا جدا، وبزاز كبيرة اوى مليانة وخارجة من القميص. قمت حضنتها بقوة وقلتلها انتى عمرك ما هتندمى انى شوفت واخدت كل الجمال دة واخدتها من ايديها ودخلت على السرير وقلتلها نامى ووطيت وبدأت ابوس وامص صوابع رجليها اللى اكتر حاجة بحبها في الست، وفضلت طالع بلسانى على جسمها وجوايا اصرار انى الحس وادذوق كل حتة فيها لغاية ما وصلت لكسها وشفته ولم المسه لكن قعدت الحس حواليه وفجأة لقيت انسانة مختلفة خالص في قمة الهيحان ومسكت شعرى وتدوس على راسى عشان الحسه هو وانا عايزها تهيج زيادة، فقالتلى انا خلاص مش قادرة انا عمرى ماهجت كدة واطلقت صرخة قوية وهى بتقول نكنى نكنى انا كسى مولع نار نكنى وانا هبقى خدامتك في الجنس بتاعتك متناكتك وحدك والجنس معك، عبدتك وخدامتك. يالا نييك. كل دة وما كنتش قلعت وكنت لابس قميص وبنطلون. لقيتها قامت حاولت تفك القميص ومستحملتش فشقته اتنين وفتحت البنطلون ومسكت زبرى وقعدت تمص كأنها جعانة وتشفط فيه وتلحس زى الشراميط وتقولى اية الزوبر ابن المتناكة دة؟ دة أنت مجرم. فطلبت منها توطى وطيزها ليا ووطيت انا وشفت اجمل وانعم واحلى طيز بيضا اوى اوى فتحت طيزها بايدى ولقيت فتحة صغيرة جدا وحمرا اوى وواضح جدا انها عمرها ما اتناكت فيها وقعدت الحس فيها لغاية ما تعبت وكسها كان مليان وبارز موت بين وراكها والبظر كله بره شفايف كسها وقعدت الحس فيهم لاكتر من 15 دقيقة رحت مدخل زوبرى في كسها وكان ضيق جدا وسخن اوى وغرقان عسل من كسها وفضلت انيك وهى تصرخ وتقولى اضربنى على طيزى اضرب وبقيت اضرب وكل ماتهيج تخلينى اضرب اكتر لحد ما صوابعى علمت على طيزها. وجاء دور طيزها فحاولت ادخل بعد ما لعبت بصباعى منفعش فجبت جل خاص بكدة وحطيت على طيزها وزوبرى ودخلته وكانت اول مرة تتناك في طيزها وبقت تتوجع وتهيج وبقيت اضرب فيها واقولها اتناكى يا شرموطة يا لبوة وكل ما اشتم واضرب تهيج زيادة وتدورت وبقيت انيكها ووشها ليا وهى تتناك وتقطع بزازها وحلمتها الوردى زى كسها ونمت على ضهرى وقعدت عليه وتطلع وتنزل وانا اعصر بزازها واضربهم اوى. ونزلتهم اليوم دة 4 مرات خلال 3 ساعات وهى خدت لبنى في طيزها وكسها وبقها وعلى بزازها وكانت تعشق كل نقطة في لبنى. ومن ساعتها وانامنتش شايف غيرها ولا بشبع منها وعملنا حاجات كتير جدا مجنونة. ولو جت فرصة ابقى احكى عليها ليكم. بس فعلا انا بعشق الست دى لكن الظروف فرقتنا بس ما زلنا بنكلم بعض في التليفون عدة دقائق كل فترة لانها سافرت للخارج

افلام سكس اجنبيه – فيلم سكس لبناني – مقاطع سكس مترجم – سكس محارم اخوات – افلام سكس عربي – سكسي مصرى

سكيس بنات – مواقع افلام السكس – سكسي كامل – سكسي كامل – صور سكس اجنبي – سكس اجنبي مترجم

ﻧﻴﻚ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ ﺗﻨﺘﻔﺾ ﻭﻫﻲ ﺗﺘﻨﺎﻙ

ﻫﺪﺃ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﺪﺭﺏ ﻭﻫﻮ ﻳﺴﺘﻤﺘﻊ ﻭ ﻳﻠﺘﺬ ﻧﻴﻚ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ ﻓﻠﻢ ﻳﻘﺬﻑ ﻟﺒﻨﻪ؛ ﻓﻬﻮ ﺁﻳﺔ ﻓﻲ ﺍﻟﺘﺤﻜﻢ ﻓﻲ ﺃﻋﺼﺎﺑﻪ ﻭ ﺍﻟﺴﻴﻄﺮﺓ ﻋﻠﻰ ﺷﻬﻮﺗﻪ ! ﻫﺪﺃ ﻭﺍﻟﺘﻒ ﺑﺠﺴﻤﻪ ﻣﺘﻠﻤﺴﺎ ﺷﻔﺮﺍﺕ ﻛﺲ ﺃﺳﺨﻦ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ ﻗﺪ ﺃﻏﺮﺍﻫﺎ ﻓﻲ ﺍﻟﻨﺎﺩﻱ ﻭ ﺃﻏﻮﺗﻪ ﻟﻴﺮﻛﺒﻬﺎ ﺑﻌﺪ ﺃﻥ ﻋﻠﻢ ﻋﻦ ﺗﻌﺎﺳﺘﻬﺎ ﺍﻟﺰﻭﺟﻴﺔ . ﻛﺎﻧﺖ ﺗﻌﺎﻧﻲ ﻧﻘﺼﺎً ﻣﻦ ﺭﺟﻮﻟﺔ ﺯﻭﺟﻬﺎ ﺍﻟﻘﺎﺿﻲ ﺃﻭ ﺫﻛﻮﺭﺗﻪ؛ ﻟﻢ ﻳﻜﻦ ﻳﻘﺮﺑﻬﺎ ﺃﻭ ﻳﻘﺮﺑﻬﺎ ﻭﻻ ﻳﺮﺿﻴﻬﺎ ﻭ ﻳﺼﻞ ﺑﻬﺎ ﺇﻟﻰ ﺍﻟﺮﻋﺸﺔ ! ﻏﻴﺮ ﺃﻧﻬﺎ ﺍﻵﻥ ﻓﻲ ﺣﻀﺮﺓ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻭﻫﻲ ﺗﺘﻨﺎﻙ ﻣﻨﻪ ﻭ ﺗﻨﺘﻔﺾ ﻭﻫﻮ ﻳﺪﺍﻋﺒﻬﺎ ﺑﺄﺻﺎﺑﻌﻪ . ﻛﺎﻧﺖ ﻟﻤﺴﺎﺗﻪ ﻗﺎﺗﻠﻪ؛ ﻛﺎﻧﺖ ﺗﻨﺘﻔﺾ ﺑﻘﻮﻩ ﻭ ﺗﺘﻠﻮﻯ ﻣﻦ ﻭﻗﻌﻬﺎ ﻓﻲ ﻛﺴﻬﺎ ﺍﻟﻤﺸﺤﻮﻥ ﺑﺎﻟﺸﻬﻮﺓ ﺣﺘﻰ ﺷﻌﺮﺕ ﺑﺄﻥ ﺟﺴﺪﻫﺎ ﻛﻠﻪ ﻳﻨﺘﻔﺾ ﻭﺳﺎﻗﻴﻬﺎ ﺗﺘﺼﻠﺒﺎﻥ ﻭﻫﻰ ﺗﺮﺗﻌﺶ ﻛﺎﻟﻤﺤﻤﻮﻣﺔ ﻭﻛﺴﻬﺎ ﻳﺪﻓﻊ ﺷﻬﻮﺗﻬﺎ ﺑﻘﻮﻩ ﺧﺮﻃﻮﻡ ﺍﻟﻤﻄﺎﻓﺊ !
ﻟﻢ ﺗﻜﻦ ﺳﺎﻣﻴﺔ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﻣﻠﺘﺰﻣﺔ ﺑﺎﻟﻨﻘﺎﺏ ﻭ ﻣﺎ ﻳﻤﻠﻴﻪ ﻣﻦ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ . ﻟﻜﻢ ﺗﻜﻦ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺣﻘﻴﻘﻴﺔ ﻭﻟﻜﻨﻬﺎ ﻛﺎﻧﺖ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ ﻓﻲ ﺩﺍﺧﻠﻬﺎ ﺗﺘﻠﻤﺲ ﺍﻟﻔﺮﺹ ﻹﺷﺒﺎﻉ ﺷﻬﻮﺗﻬﺎ ﺍﻟﻤﻜﺒﻮﺗﺔ ! ﺗﻼﻗﺖ ﺗﻨﻈﺮﺍﺕ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﺪﺭﺏ ﺍﻟﻜﺎﺭﺗﻴﻪ ﺑﻬﺎ ﻭﻫﻲ ﺗﻔﺘﺢ ﺑﺎﺏ ﺳﻴﺎﺭﺗﻬﺎ . ﺍﻟﺘﻘﺖ ﻧﻈﺮﺍﺗﻬﻤﺎ ﻭ ﺃﻏﺮﺍﻫﺎ ﺑﻮﺳﺎﻣﺘﻪ ﻭ ﺟﺴﺪﻩ ﺍﻟﻤﻤﺸﻮﻕ ﺍﻟﻌﻀﻠﻲ . ﺍﺑﺘﺴﻤﺖ ﻟﻪ ﻭ ﺍﺑﺘﺴﻢ ﻟﻬﺎ . ﺻﻌﺪ ﺳﻴﺎﺭﺗﻪ ﻭ ﺻﻌﺪ ﺳﻴﺎﺭﺗﻪ . ﺍﻓﺘﺮﻗﺎ ﻭ ﻛﻞ ﻣﻨﻬﻤﺎ ﻳﺸﺎﻏﻠﻪ ﺍﻵﺧﺮ . ﺛﻢ ﺍﻟﺘﻘﻴﺎ ﻓﻲ ﺍﻟﻨﺎﺩﻱ ﻭ ﺗﻌﺎﺭﻓﺎ ﻭ ﻧﻤﺖ ﻧﻈﺮﺍﺗﻬﻤﺎ ﻋﻦ ﺍﻹﻋﺠﺎﺏ ﺍﻟﺼﺎﻣﺖ . ﻓﺴﺎﻣﻴﺔ ﺟﻤﻴﻠﺔ ﺍﻟﻌﻴﻨﻴﻦ ﺑﻀﺔ ﺍﻟﺠﺴﻢ ﻣﻜﺘﻤﻠﺔ ﺍﻷﻧﻮﺛﺔ , ﺃﺭﺑﻌﻴﻨﻴﺔ ﻓﺮﺳﺔ ﺑﺤﻖ ﻟﻬﺎ ﻣﻦ ﺍﻷﻭﻻﺩ ﺻﺒﻴﺎﻥ ﺃﻛﺒﺮﻫﻤﺎ ﻟﻢ ﻳﺠﺎﻭﺯ ﺍﻟﺨﺎﻣﺴﺔ ﻋﺸﺮﺓ ! ﺳﺮﻋﺎﻥ ﻣﺎ ﺗﺒﺎﺩﻻ ﺭﻗﻤﻲ ﻫﺎﺗﻔﻴﻬﻤﺎ ﻭ ﺳﺮﻋﺎﻥ ﻣﺎ ﺗﻮﺍﻋﺪﺍ . ﻟﻢ ﻳﻜﻦ ﻧﻴﻚ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ ﻣﺜﻞ ﺳﺎﻣﻴﺔ ﻋﻠﻰ ﻳﺪ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﺪﺭﺏ ﺍﻟﻜﺎﺭﺗﻴﻪ ﻏﻼ ﺳﻠﺴﻠﺔ ﻓﻲ ﻗﺼﺔ ﻧﻴﻚ ﻣﺘﻮﺍﺻﻠﺔ ﻣﻊ ﺣﺮﻳﻢ ﺍﻟﻨﺎﺩﻱ ﺍﻟﺬﻱ ﻳﻌﻤﻞ ﺑﻪ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻧﻔﺴﻪ ! ﻛﺎﻥ ﻭﻣﺎﺯﺍﻝ ﻧﻴﺎﻛﺎً ﻛﺒﻴﺮﺍً ﺧﺒﻴﺮﺍً ﺑﺈﻣﺘﺎﻉ ﺍﻟﻨﺴﺎﺀ . ﻭﻟﻢ ﺗﻜﻦ ﺳﺎﻣﻴﺔ ﺯﻭﺟﺔ ﺍﻟﻘﺎﺿﻲ ﺗﺘﻨﺎﻙ ﻣﻦ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﺃﻭ ﻟﺘﻠﻘﻲ ﺑﻨﻔﺴﻬﺎ ﺑﻴﻦ ﺃﺣﻀﺎﻥ ﺭﺟﻞ ﻻ ﻳﻄﻔﺄ ﻻﻋﺞ ﺷﻬﻮﺗﻬﺎ ﺇﻻ ﻭﻫﻲ ﺗﻌﺮﻑ ﻣﻦ ﺭﺟﻮﻟﺘﻪ ﺍﻭ ﻓﺤﻮﻟﺘﻪ ﻣﺎ ﺳﻴﻤﺘﻌﻬﺎ ﺣﻘﺎً .
ﻓﻲ ﺇﺣﺪﻯ ﺍﺗﺼﺎﻻﺗﻬﻤﺎ ﺃﻋﺮﺑﺖ ﺳﺎﻣﻴﺔ ﻋﻦ ﺫﻟﻚ ﻭﻗﺎﻟﺖ ﻟﻠﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﺪﺭﺏ ﺍﻟﻜﺎﺭﺗﻴﻪ : ﺃﻧﺎ ﻋﺮﻓﺖ ﺃﻧﻚ ﺷﻘﻲ ﺃﻭﻱ … ﺿﺤﻚ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻭﺳﺄﻟﻬﺎ : ﻭﻋﺮﻓﺖ ﻣﻨﻴﻦ؟ ! ﺻﻤﺘﺖ ﺳﺎﻣﻴﺔ ﻭﻫﻲ ﺗﺪﺍﻋﺐ ﺧﺼﻠﺔ ﺷﻌﺮﻫﺎ ﻟﻴﻔﺘﺮ ﺛﻐﺮﻫﺎ ﻋﻦ ﺍﺑﺘﺴﺎﻣﺔ ﻭﻗﺎﻟﺖ ﺑﺪﻟﻊ ﺗﺪﺍﻋﺒﻪ : ﺍﻟﻌﺼﻔﻮﺭﺓ ﻗﺎﻟﺘﻠﻲ … ﻗﺎﻟﺘﻠﻲ ﺃﻧﻚ ﺣﺮﺍﻕ ﻓﻲ ﺍﻟﺴﺮﻳﺮ … ﺿﺤﻚ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻭﻗﺎﻝ : ﻻ ﻻ .. ﺃﻛﻴﺪ ﺳﻤﻌﺘﻲ ﺣﺎﺟﺔ .… ﻟﺘﻀﺤﻚ ﺃﺳﺨﻦ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ : ﺩﺍ ﺃﻧﺎ ﺳﻤﻌﺖ ﺑﻼﻭﻱ ﻋﻨﻚ … ﺑﺲ ﻳﺎ ﺭﻳﺖ ﺗﻜﻮﻥ ﺻﺤﻴﺤﺔ .… ﺍﻣﺴﻚ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﺑﺰﺑﻪ ﻳﻼﻋﺒﻪ ﻗﺎﺋﻼً : ﻫﺘﺸﻮﻓﻲ ..… ﺗﻀﺤﻚ ﺳﺎﻣﻴﺔ ﺑﺪﻟﻊ ﻭﺗﺰﻳﺪ ﺭﻏﺒﺘﻬﺎ : ﺃﻣﺘﻰ !… .… ﻟﻴﺪﻕ ﻗﻠﺐ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﺪﺭﺏ ﺍﻟﻜﺎﺭﺗﻴﻪ : ﺑﻜﺮﺓ ﻗﺎﺑﻠﻨﻲ ﻋﺎﻟﻘﻤﺔ .… ﻭ ﻓﻌﻼً , ﺧﺮﺟﺖ ﺳﺎﻣﻴﺔ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﻗﺪ ﺭﺳﻤﺖ ﻋﻴﻨﻴﻬﺎ ﻭ ﺍﻟﺘﻘﺖ ﻣﻊ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﺍﻟﺬﻱ ﺃﺳﺮﻉ ﺑﻬﺎ ﺇﻟﻰ ﻭﻛﺮﻩ ﻓﻲ ﺷﻘﺔ ﻓﻲ ﺃﻃﺮﺍﻑ ﺍﻟﻤﺤﻠﺔ ﺍﻟﻜﺒﺮﻯ ! ﺩﺧﻞ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻭ ﺩﺧﻠﺖ ﺳﺎﻣﻴﺔ ﺧﻠﻔﻪ ﻭﺍﻏﻠﻖ ﺑﺎﺑﻪ ﺳﺮﻳﻌﺎً . ﺷﺎﻝ ﻋﻦ ﻭﺟﻬﻬﺎ ﺍﻟﻨﻘﺎﺏ ﻟﺘﺒﺘﺴﻢ ﻭﻳﻤﻴﻞ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﻻﺛﻤﺎً : ﺃﻧﺖ ﺃﺣﻠﻰ ﻣﻦ ﺍﻟﻠﻲ ﻛﻨﺖ ﻓﺎﻛﺮﻩ … ﻭ ﺭﺍﺡ ﻳﻘﺒﻠﻬﺎ ﻛﺄﻧﻤﺎ ﻳﻀﺎﺟﻌﻬﺎ ﻓﻲ ﺛﻐﺮﻫﺎ ﺍﻟﻌﺬﺏ ! ﻫﻤﺴﺖ ﺳﺎﻣﻴﺔ : ﺃﻧﺖ ﻓﺎﻛﺮﻧﻲ ﺃﻳﻪ ! ﻗﺒﻠﻬﺎ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﺠﺪﺩﺍً : ﻣﻜﻨﺘﺶ ﻓﺎﻛﺮﻙ ﺑﺎﻟﻄﻌﺎﻣﺔ ﺩﻱ … ﻏﻨﺠﺖ ﺳﺎﻣﻴﺔ ﻭ ﻗﺪ ﺃﻟﻘﺖ ﺑﺰﺭﺍﻋﻴﻬﺎ ﺣﻮﺍﻟﻲ ﻋﻨﻘﻪ ﻭ ﻗﺎﻟﺖ ﺑﺸﺮﻣﻄﺔ ﺑﺎﻟﻐﺔ : ﺑﺲ ﺇﻳﺎﻙ ﺗﺄﻛﻠﻨﻲ .… ﻟﻴﻬﻤﺲ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﺪﺭﺏ ﺍﻟﻜﺎﺭﺗﻴﻪ ﻭﻗﺪ ﺿﺮﺏ ﺑﻜﻔﻴﻪ ﺣﻮﺍﻟﻴﻦ ﺧﺼﺮﻳﻬﺎ : ﺩﺍ ﺃﻧﺎ ﻫﺎﻋﻤﻞ ﻓﻴﻜﻲ ﻋﻤﺎﻳﻞ .… ﻗﺮﺑﺖ ﺃﺳﺨﻦ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ ﻡ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻭﻫﻲ ﺗﻨﻔﺲ ﻧﻔﻴﻬﺎ ﺍﻟﺤﺎﺭ ﻓﻲ ﺭﻗﻴﻖ ﺷﻔﺘﻴﻪ : ﻫﺘﻌﻤﻞ ﺍﻳﻪ ﻳﻌﻨﻲ … ﻓﺄﻃﺒﻖ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﺑﻴﺪﻳﻪ ﻋﻠﻰ ﻃﻴﺎﺯﻫﺎ ﺍﻟﻌﺮﻳﻀﺔ ﻭﻗﺎﻝ ﻣﻔﺤﺸﺎً ﻓﻲ ﺃﻟﻔﺎﻇﻪ : ﺃﻧﺖ ﺭﺍﻳﺤﺔ ﺗﺘﻨﺎﻛﻲ ﻣﻦ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﺪﺭﺏ ﺍﻟﻜﺎﺭﺗﻴﻪ .. ﻓﺎﻫﻤﺔ … ﺳﺮﺕ ﻓﻲ ﺟﺴﺪ ﺳﺎﻣﻴﺔ ﺭﻋﺸﺔ ﻣﻦ ﻓﺤﺶ ﻛﻼﻣﻪ ﻭﻗﺎﻟﺖ ﺑﺸﺮﻣﻄﺔ : ﻃﻴﺐ ﻣﺴﺘﻨﻲ ﺃﻳﻪ … ﻧﻜﻨﻲ ﺯﻱ ﻣﺎ ﺗﺤﺐ … ﻟﻴﻄﺒﻖ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻋﻠﻰ ﻓﻤﻬﺎ ﺑﻘﺒﻠﺔ ﻃﻮﻳﻠﺔ ﻭﺭﻗﻴﻘﺔ ﻭ ﻗﻮﻳﺔ ﻓﻲ ﻧﻔﺲ ﺍﻟﻮﻗﺖ ﻭﻫﻮ ﻳﺤﻀﻨﻬﺎ ﺑﻄﺮﻗﺔ ﺁﻟﻤﺘﻬﺎ ﺇﻟﻰ ﺃﻥ ﺳﺤﺒﺖ ﻓﻤﻬﺎ ﻭ ﻗﺎﻟﺖ ﺃﺳﺨﻦ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ : ﺃﻱ ﺃﻱ .. ﻭﺟﻌﺘﻨﻲ … ﻫﻮ ﺩﻩ ﻣﺶ ﻫﻴﺸﺘﻐﻞ ﻭ ﺃﺷﺎﺭﺕ ﺍﻟﻘﺤﺒﺔ ﺇﻟﻰ ﺯﺑﻪ ﺍﻟﻤﻨﺘﺼﺐ ﺑﺒﻨﻄﺎﻟﻪ ﻭ ﺃﺣﺎﻃﺘﻪ ﻟﻴﺤﻤﻠﻬﺎ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﺪﺭﺏ ﺍﻟﻜﺎﺭﺗﻴﻪ ﺑﺪﻭﺭﻩ ﺇﻟﻰ ﻏﺮﻓﺔ ﺍﻟﻨﻮﻡ ! ﻫﻨﺎﻙ ﺗﻌﺮﺕ ﻟﻪ ﻭ ﻫﻮ ﻳﻠﻬﺐ ﺟﺴﺪﻫﺎ ﺑﻘﺒﻼﺗﻪ ﺍﻟﺨﻔﻴﻔﺔ ﺍﻟﻤﺘﻮﺍﺻﻠﺔ ﺍﻟﺘﻲ ﺗﺸﻒ ﻋﻦ ﺭﻃﻮﺑﺔ ﺍﻟﺸﻔﺘﻴﻦ ﻓﺘﻨﺎﻏﻤﺖ ﻣﻊ ﻗﺒﻠﻪ ﺑﺤﺮﻛﺎﺗﻬﺎ ﻭ ﻫﻲ ﺗﺘﺠﺮﺩ ﻋﻦ ﺟﺴﺪ ﺑﺾ ﻣﺜﻴﺮ ﺍﺑﺾ ﺷﻔﺎﻑ ﺭﻗﻴﻖ ﻛﻠﻪ ﺃﻧﻮﺛﺔ ! ﺃﺧﺬ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻳﻘﺒﻞ ﻣﺎ ﻳﻈﻬﺮ ﻟﻪ ﻣﻦ ﺟﺴﺪﻫﺎ ﻓﻴﻘﻠﺒﻬﺎ ﻋﻠﻰ ﺑﻄﻨﻬﺎ ﻭ ﻇﻬﺮﻫﺎ ﺛﻢ ﺑﺰﺍﺯﻫﺎ ﺍﻟﻜﺒﻴﺮﺓ ﺍﻟﻤﺜﻴﺮﺓ ﺍﻟﺤﻠﻤﺎﺕ ﻭ ﺍﻟﻬﺎﻻﺕ ﻭ ﻳﻤﺼﻬﻤﺎ ﻣﺼﺎً ﻋﻨﻴﻔﺎً ﺛﻢ ﻟﻴﻨﺰﻝ ﺇﻟﻰ ﺧﺼﺮﻫﺎ ﻭ ﻫﻲ ﺗﻨﺰﻝ ﺍﻟﺠﻴﻨﺰ ﺍﻟﺬﻱ ﻛﺎﻧﺖ ﺗﺮﺗﺪﻳﻪ ﺗﺤﺖ ﻋﺒﺎﺀﺗﻬﺎ ﺍ ﻭ ﻫﻮ ﻳﻘﺒﻠﻬﺎ ﺇﻟﻰ ﺃﻥ ﻭﺻﻞ ﺇﻟﻰ ﺃﺧﻤﺺ ﻗﺪﻣﻴﻬﺎ ﻭ ﻗﺪ ﻗﺒﻞ ﻛﻞ ﺟﺰﺀ ﻣﻦ ﺟﺴﺪﻫﺎ ﻭ ﻗﺒﻞ ﻛﺴﻬﺎ . ﻫﻤﺲ ﻟﻬﺎ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﺑﻌﺪ ﺫﻟﻚ ﻭﻫﻮ ﻳﻔﺮﻙ ﺯﺑﻪ ﺍﻟﺬﻱ ﺃﺧﺬ ﻳﺘﻤﻄﻰ ﻭﻳﻐﻠﻆ : ﺗﻤﺼﻲ؟ ! ﺭﻣﺘﻪ ﺳﺎﻣﻴﺔ ﺑﻨﻈﺮﺓ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ ﺷﺒﻘﺔ ﺇﻟﻰ ﺯﺑﻪ ﺍﻟﺬﻱ ﻃﺎﻟﻤﺎ ﺃﻣﺘﻊ ﺍﻟﻨﺴﺎﺀ ﻭ ﻟﻢ ﺗﺠﺒﻪ ﺑﺎﻟﺤﺮﻭﻑ ﺑﻞ ﺃﺧﺮﺟﺖ ﺟﺰﺀ ﻣﻦ ﻟﺴﺎﻧﻬﺎ ﻭ ﻏﻤﺰﺕ ﻭ ﺃﺷﺎﺭﺕ ﺑﻴﺪﻫﺎ ﺇﻟﻰ ﺯﺑﻪ ﻭﺭﺍﺣﺖ ﺗﻤﺼﺼﻪ ﺑﻨﺸﻮﺓ ﻋﺎﻣﺮﺓ ﺣﺘﻰ ﻧﺰﻋﻪ ﻣﻦ ﻓﻤﻬﺎ ﺍﻟﺸﺒﻖ ﻭ ﻃﻠﺐ ﻣﻨﻬﺎ ﺃﻥ ﺗﻔﻠﻘﺲ ﻟﻪ ﻭ ﻗﺒﻞ ﻃﻴﺰﻫﺎ ﺛﻢ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻠﺴﺎﻧﻪ ﺇﻟﻰ ﻓﺘﺤﺔ ﺍﻟﺸﺮﺝ ﻭ ﻗﺒﻠﻬﺎ ﺑﺸﻬﻮﺓ ﻭ ﺃﺧﺬ ﻳﻠﺤﺴﻬﺎ ﻫﻲ ﻭ ﺍﻟﻜﺲ ﻭ ﻳﻘﺒﻞ ﺑﺠﻨﻮﻥ ﺇﻟﻰ ﺃﻥ ﺗﻨﻬﺪﺕ ﻣﻤﺎ ﺣﺼﻞ ﺑﻬﺎ ﻭ ﻗﺎﻟﺖ ﺃﺳﺨﻦ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ : ﻋﺎﻭﺯﻩ ﻓﻲ ﻃﻴﺰﻱ؟ …! ﻳﺘﺒﻊ

فيلم سكسي – سكس محجبات – افلام سكس – فيديو سكس – سكس ياباني – سكس فيديو – سكس  هندى – سكس خليجي – سكس في سكس

ﺍﺑﺘﺴﻢ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﺪﺭﺏ ﺍﻟﻜﺎﺭﺗﻴﻪ ﻭ ﻗﺎﻝ : ﻋﻨﺪﻙ ﻣﺎﻧﻊ؟ ! ﺛﻢ ﻟﻢ ﻳﻨﺘﻈﺮ ﺇﺟﺎﺑﺘﻬﺎ ﺑﻞ ﻗﻠﺒﻬﺎ ﻋﻠﻰ ﻇﻬﺮﻫﺎ ﻭ ﻗﺒﻞ ﻛﺴﻬﺎ ﻭ ﻟﺤﺴﻬﺎ ﻟﻔﺘﺮﺓ ﺇﻟﻰ ﺃﻥ ﺑﺪﺃﺕ ﺃﻓﺠﺮ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ ﺗﺴﻜﻦ ﺍﻟﻤﺤﻠﺔ ﺍﻟﻜﺒﺮﻯ ﺗﺘﺄﻭﻩ ﻭ ﺗﻘﻮﻝ : ﺩﺧﻠﻪ ﺃﺑﻮﺱ ﻳﺪﻙ ﻧﻴﻜﻨﻲ … ﻭ ﺳﺤﺒﺖ ﻳﺪﻩ ﺇﻟﻰ ﺃﻥ ﺻﺎﺭ ﻓﻮﻗﻬﺎ ﻭ ﺻﻮﺑﺖ ﺑﻴﺪﻫﺎ ﺯﺑﻪ ﺇﻟﻰ ﻛﺴﻬﺎ ﺗﺮﻳﺪ ﺇﺩﺧﺎﻟﻪ ﻓﺄﻏﻤﺾ ﻋﻴﻨﻴﻪ ﻭ ﻫﻮ ﻳﺸﻌﺮ ﺑﺪﻓﺊ ﻣﺜﻴﺮ ﻭ ﺃﺩﺧﻞ ﺯﺑﻪ ﻓﻴﻬﺎ ﺑﻘﻮﻩ ﻓﺼﺮﺧﺖ : ﺁﺁﺁﺁﻩ ﺃﻭﻭﻭﻭﻩ .… ﺑﻴﻮﺟﻌﻨﻲ .. ﻭ ﺍﺳﺘﻤﺮ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﺪﺭﺏ ﺍﻟﻜﺎﺭﺗﻴﻪ ﻓﻲ ﻧﻴﻚ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ ﻓﻬﻲ ﺗﻨﺘﻔﺾ ﻭﻫﻲ ﺗﺘﻨﺎﻙ ﻣﻨﻪ ﻭﻫﻲ ﻣﺴﺘﻠﻘﻴﺔ ﻋﻠﻰ ﻇﻬﺮﻫﺎ ﺛﻢ ﺭﻓﻌﺖ ﺭﺟﻠﻴﻬﺎ ﻋﻠﻰ ﻛﺘﻔﻪ ﻭ ﺃﺧﺬ ﻳﺮﻫﺰﻫﺎ ﺑﻘﻮﻩ ﻭ ﻫﻲ ﺗﺘﺄﻭﻩ ﻭ ﺗﺘﻐﻨﺞ ﻭ ﺗﺘﺪﻟﻞ ﻋﻠﻴﻪ ﻭ ﻫﻮ ﻳﻮﺍﺻﻞ ﺻﻔﻌﻬﺎ ﺻﻔﻌﺎﺕ ﻗﺎﺗﻠﺔ ﻣﺜﻴﺮﺓ ﻓﺤﺘﻰ ﺧﺼﻴﺘﺎﻩ ﻛﺎﻧﺘﺎ ﺗﺮﺗﻄﻤﺎ ﺑﻔﺘﺤﺔ ﺍﻟﺪﺑﺮ ﺑﻘﻮﺓ ﻣﻦ ﻗﻮﺓ ﺍﻟﻨﻴﻚ ﺍﻟﺸﺪﻳﺪ ﻭ ﺳﺤﺒﺖ ﺃﻓﺠﺮ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ ﻧﻔﺴﻬﺎ ﻗﻠﻴﻼَ ﻭ ﻋﻠﻰ ﻣﻬﻞ ﻣﻦ ﺗﺤﺘﻪ ﻭ ﺭﻓﻌﺖ ﺑﺪﻧﻬﺎ ﻟﺘﻘﺒﻞ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﺪﺭﺏ ﺍﻟﻜﺎﺭﺗﻴﻪ ﻭ ﺗﻨﺘﻔﺾ ﻭﻫﻲ ﺗﺘﻨﺎﻙ ﻣﻨﻪ ﺑﻘﻮﺓ ﻟﻴﻘﻠﺒﻬﺎ ﻓﺘﻌﺘﻠﻴﻪ ﺑﻌﺪ ﺃﻥ ﻛﺎﻥ ﻳﻌﺘﻠﻴﻬﺎ ﻓﺠﻠﺴﺖ ﻓﻮﻗﻪ ﺗﻤﺘﻄﻴﻪ ﺍ ﻭ ﺃﻭﻟﺠﺖ ﺯﺑﻪ ﺣﺘﻰ ﺭﺣﻤﻬﺎ ﺣﺘﻰ ﺃﺻﻠﻪ ﻭﺣﻄﺖ ﺑﺮﺩﻓﻴﻬﺎ ﺍﻟﺜﻘﻴﻠﻴﻦ ﻓﺸﻬﻘﺖ ﻭﻣﺎﻟﺖ ﺑﻨﺼﻔﻬﺎ ﻟﺘﻘﺎﺑﻞ ﺷﻔﺘﻴﻪ ﺑﺸﻔﺘﻴﻬﺎ ﻋﻠﻴﻪ ﺗﻤﺺ ﻭ ﺗﺮﺗﺸﻒ ﻣﻨﻬﺎ ﺃﺟﻤﻞ ﺍﻟﻄﻌﻮﻡ ﻭ ﺗﻬﺒﻂ ﺑﻠﺴﺎﻧﻬﺎ ﺇﻟﻰ ﺣﻠﻤﺎﺗﻪ ﺗﺼﻨﻊ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﺍﻟﺪﻭﺍﺋﺮ ﻟﺘﺜﻴﺮﻩ ﺃﻛﺜﺮ ﻭ ﺗﺴﺘﻤﺘﻊ ﻫﻲ ﺑﺘﺄﻭﻫﺎﺗﻪ ﻭ ﺣﺮﻛﺎﺗﻪ ﺍﻟﺘﻲ ﺗﻜﺸﻒ ﻣﺪﻯ ﺷﻬﻮﺗﻪ ﻭ ﺗﺼﻌﺪ ﺑﺨﺼﺮﻫﺎ ﻋﻨﻪ ﻭ ﺗﻬﺒﻂ ﻟﻴﺨﺮﺝ ﺯﺑﻪ ﻭ ﻳﺪﺧﻠﻪ ﻭ ﺍﻋﺘﺪﻟﺖ ﻭ ﺃﺧﺬﺕ ﺗﺼﻌﺪ ﻭ ﺗﻨﺰﻝ ﺑﺠﻨﻮﻥ ﻭ ﻫﻲ ﺗﺘﺤﺮﻙ ﺇﻟﻰ ﺍﻷﻣﺎﻡ ﻭ ﺍﻟﺨﻠﻒ ﺑﻘﻮﺓ !
ﺭﺍﺣﺖ ﺗﺸﻬﻖ ﺃﺳﺨﻦ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ ﻭﻫﻰ ﺗﻨﺘﻔﺾ ﻭﻫﻲ ﺗﺘﻨﺎﻙ ﻣﻦ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﺪﺭﺏ ﺍﻟﻜﺎﺭﺗﻴﻪ ﻭﻫﻲ ﺗﻌﺘﺼﺮ ﺑﻌﻀﻼﺕ ﻛﺴﻬﺎ ﺯﺑﻪ ﻭﻫﻮ ﻳﺰﻭﻡ ﻣﻦ ﻓﺮﻁ ﺷﻬﻮﺗﻪ ﻭﻫﻲ ﻛﺬﻟﻚ ﻣﻦ ﺷﺪﺓ ﺷﻬﻮﺗﻬﺎ ﺍﻟﺘﻲ ﻗﺮﺑﺖ ﻓﻠﻢ ﻳﺤﺘﻤﻞ ﻭ ﺃﻧﺰﻝ ﺑﻬﺎ ﺍﻟﻜﺜﻴﺮ ﻣﻦ ﺍﻟﻤﻨﻲ ﻭ ﻃﺮﺣﺖ ﺭﺃﺳﻬﺎ ﻋﻠﻰ ﺻﺪﺭﻩ ﺗﻘﺒﻠﻪ ﻭ ﺗﻠﺤﺴﻪ ﻭ ﻫﻲ ﺗﺘﻮﻗﻊ ﺃﻥ ﻳﺒﻌﺪﻫﺎ ﻋﻨﻪ ﺑﻌﺪ ﺃﻥ ﻳُﻔﻴﻖ ﻣﻦ ﻏﻴﺒﻮﺑﺔ ﺍﻟﺸﻬﻮﺓ . ﺛﻢ ﺭﺍﺣﺎ ﻳﺘﺒﺎﺩﻻ ﺍﻟﻘﺒﻞ ﻝ ﻃﻮﻳﻼً ﻭ ﺗﺠﺎﺫﺑﺎ ﺃﻃﺮﺍﻑ ﺍﻟﺤﺪﻳﺚ ﻓﻘﺎﻣﺖ ﺃﺣﻠﻰ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ ﻣﺘﺠﻬﻪ ﺇﻟﻰ ﺍﻟﻼﺏ ﺧﺎﺻﺔ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﺪﺭﺏ ﺍﻟﻜﺎﺭﺗﻴﻪ ﻭ ﺃﺩﺍﺭﺕ ﻣﻮﺳﻴﻘﻰ ﺷﺮﻗﻴﺔ ﺭﺍﻗﺼﺔ ﻭ ﺃﺧﺬﺕ ﺗﻮﻗﻊ ﺑﺴﺎﺧﻦ ﺟﺴﺪﻫﺎ ﻋﻠﻰ ﺃﻧﻐﺎﻣﻬﺎ ﻓﺮﻗﺼﺖ ﻋﺎﺭﻳﺔً ﻭ ﻟﻢ ﻳﻜﻦ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﺇﻻ ﻭ ﻭﺷﺎﺡ ﻟﻔﺘﻪ ﻋﻠﻰ ﺧﺼﺮﻫﺎ ﺛﻢ ﻣﺎ ﻟﺒﺜﺖ ﺍﻥ ﻗﻔﺰﺕ ﺗﺤﺖ ﺭﺟﻠﻴﻪ ﺗﻤﺺ ﺯﺑﻪ ﺑﺠﻨﻮﻥ ﻭ ﺗﻠﺤﺲ ﺍﻟﻘﻀﻴﺐ ﻣﻦ ﺃﻭﻟﻪ ﺇﻟﻰ ﺃﺧﺮﻩ ﻭ ﺗﻠﺘﻘﻢ ﺍﻟﺒﻴﻀﺘﻴﻦ ﺍﻟﻤﺘﻮﺭﻣﺘﻴﻦ ﻓﻲ ﻓﻴﻬﺎ ﻟﺘﻤﺼﺼﻪ ﺩﻗﺎﺋﻖ ﻣﺘﺘﺎﺑﻌﺎﺕ ﺛﻢ ﻫﺒﺖ ﻭﺍﻗﻔﺔ ﻭ ﺃﺩﺍﺭﺕ ﻭﺟﻬﻬﺎ ﻭ ﺍﻧﺤﻨﺖ ﻓﺼﺎﺭ ﺧﺮﻗﻬﺎ ﻓﻲ ﻭﺟﻬﻪ ﻓﻔﻬﻢ ﻣﺎ ﻳﺠﺐ ﻋﻠﻴﻪ ﻓﻌﻠﻪ ﻓﺎﻗﺘﺮﺏ ﺑﺸﻔﺘﻴﻪ ﻳﻘﺒﻞ ﺍﻟﺮﺩﻓﻴﻦ ﻭ ﻣﺼﻬﻤﺎ ﺛﻢ ﺗﻮﺟﻪ ﺇﻟﻰ ﺩﺑﺮﻫﺎ ﺍﻟﺸﺮﺝ ﻳﻘﺒﻠﻬﺎ ﻭ ﻳﻠﺤﺴﻬﺎ ﻻﻓﻲ ﻓﺘﺤﺘﻬﺎ ﻭ ﻳﺪﺍﻩ ﺗﺒﻌﺪ ﻣﺎ ﺑﻴﻦ ﺍﻟﺮﺩﻓﻴﻦ ﺍﻟﺜﻘﻴﻠﻴﻦ ﺍﻟﺼﻘﻴﻠﻴﻦ ﻭﻫﻮ ﻳﺘﺤﺴﺲ ﻛﺒﺮﻫﻤﺎ ﻭ ﻧﻌﻮﻣﺘﻬﻤﺎ ﻭ ﺻﻼﺑﺘﻬﻤﺎ ﻭ ﺑﻴﺪﻫﺎ ﺍﻟﺘﻲ ﻋﻠﻰ ﻳﺪﻩ ﺳﺤﺒﺘﻪ ﻭ ﻫﻲ ﺗﻨﻬﺾ ﻭ ﺗﺮﻛﺾ ﺑﻪ ﻟﺘﺴﺘﻠﻘﻲ ﺃﻣﺎﻣﻪ ﻋﻠﻰ ﺍﻟﺴﺮﻳﺮ ﻭ ﺗﻀﺮﺏ ﺃﺳﺨﻦ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ ﺗﻨﺘﻔﺾ ﻭﻫﻲ ﺗﺘﻨﺎﻙ ﻣﻦ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﺪﺭﺏ ﺍﻟﻜﺎﺭﺗﻴﻪ ﻋﻠﻰ ﻃﻴﺰﻫﺎ ﺑﻘﻮﻩ ﻭ ﻫﻲ ﺗﺨﺘﺎﻝ ﻓﻲ ﻋﺠﺐ ﻣﺜﻴﺮ : ﺷﻮﻑ ﺍﻟﻄﻴﺰ ﻭ ﻧﻴﻚ ﻧﻴﻜﺔ ﻋﺠﺐ ﻓﻴﻀﺤﻚ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﻦ ﺣﺪﺛﻴﻬﺎ ﻭﺭﺍﺡ ﻳﺒﻌﺒﺼﻬﺎ ﻓﻲ ﺧﺮﻗﻬﺎ ﺑﻌﺪ ﺃﻥ ﺭﻃﺐ ﺃﺻﺎﺑﻌﻪ ﺑﻤﺎﺀ ﺷﻬﻮﺗﻪ ﻭ ﺃﺧﺬ ﻳﺪﺧﻠﻪ ﻭ ﻳﺨﺮﺟﻪ ﻭ ﻫﻲ ﺗﺘﺄﻭﻩ ﻭ ﻫﻮ ﻳﺴﺄﻟﻬﺎ : ﺃﻧﺖ ﺃﻭﻝ ﻣﺮﺓ ﺗﺘﻨﺎﻛﻲ ﻣﻦ ﻃﻴﺰﻙ؟ ! ﻓﺘﺘﺄﻭﻩ ﻭ ﺗﺘﻐﻨﺞ ﻭ ﺗﺘﺮﺍﻗﺺ ﺑﺮﺩﻓﻴﻬﺎ : ﺃﻧﺎ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ … ﺑﺲ ﺃﻭﻝ ﻣﺮﺓ ﺍﺗﻨﺎﻙ ﻣﻦ ﻃﻴﺰﻱ .. ﺑﺎﻟﺮﺍﺣﺔ ﻋﻠﻴﺎ ﻓﺎﺑﺘﺴﻢ : ﺣﺎﺿﺮ ﻳﺎ ﻋﻤﺮﻱ .…
ﺛﻢ ﺩﺱ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﺪﺭﺏ ﺍﻟﻜﺎﺭﺗﻴﻪ ﺯﺑﻪ ﺑﻄﻴﺰﻫﺎ ﻓﺎﻧﺘﻔﻀﺖ ﺃﺳﺨﻦ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ ﻭﺗﺄﻭﻫﺖ ﻭﻫﻲ ﺗﺘﻨﺎﻙ ﻣﻦ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﺪﺭﺏ ﺍﻟﻜﺎﺭﺗﻴﻪ ﻣﻦ ﺩﺑﺮﻫﺎ ﻭﺭﺍﺣﺖ ﺑﺪﺑﺮﻫﺎ ﺗﻌﺘﺼﺮ ﺯﺑﻪ ﻓﻬﻮ ﻳﺘﺤﺮﻙ ﺑﺠﻨﻮﻥ ﻭ ﺃﺩﺧﻠﻪ ﺇﻟﻰ ﺃﺻﻠﻪ ﻭ ﻫﻮ ﻳﺘﻘﺪﻡ ﺑﻪ ﻭ ﻳﺮﺟﻊ ﺇﻟﻰ ﺃﻥ ﻳﻘﺘﺮﺏ ﻣﻦ ﺍﻟﺨﺮﻭﺝ ﺛﻢ ﻳﻀﺮﺏ ﺑﻜﻞ ﻗﻮﻩ ﻭ ﺣﺰﻡ ﻭ ﺃﺳﺨﻦ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ ﺗﻨﺘﻔﺾ ﻭﻫﻲ ﺗﺘﻨﺎﻙ ﻣﻦ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﺗﺼﺮﺥ ﻓﻲ ﻛﻞ ﻣﺮﻩ ﺻﺮﺧﺔ ﻋﺎﻟﻴﻪ : ﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﻩ ﺁﺁﺁﺁﺁﻩ ﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﻩ ﻭ ﻫﻮ ﻻ ﻳﺘﻮﻗﻒ ﺇﻟﻰ ﺃﻥ ﺩﻓﻖ ﺑﺪﺍﺧﻞ ﺃﺣﺸﺎﺋﻬﺎ ﺣﺎﺭ ﻟﺒﻨﻪ ﻓﻮﻗﻊ ﻓﻮﻕ ﻇﻬﺮﻫﺎ ﺩﻭﻥ ﺣﺮﺍﻙ ﻭ ﻟﻜﻨﻪ ﻛﺎﻥ ﻳﻠﻬﺚ ﻭ ﻫﻲ ﺗﻠﻬﺚ ! ﺷﺒﻊ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﺑﻌﺪ ﻧﻴﻜﺘﻴﻦ ﻓﻲ ﺍﻟﻜﺲ ﻭ ﺍﻟﻄﻴﺰ ﻓﺴﺤﺐ ﺯﺑﻪ ﻣﻦ ﺩﺑﺮﻫﺎ ﻭ ﻣﺎ ﺯﺍﻝ ﻣﻨﺘﻔﺨﺎً ﻭ ﻳﻘﻄﺮ ﻣﻦ ﺍﻟﻤﻨﻲ ﻭ ﺍﻧﺒﻄﺢ ﻋﻠﻰ ﻇﻬﺮﻩ ﻭ ﺗﻮﺟﻬﺖ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ ﺇﻟﻰ ﺯﺑﻪ ﻟﺘﻠﻌﻘﻪ ﻓﺮﻣﻘﺘﻪ ﺑﻌﻴﻨﻬﺎ ﻭ ﺃﺧﺬﺕ ﻣﻨﺪﻳﻞ ﻭ ﻣﺴﺤﺖ ﺑﻪ ﺷﺮﺟﻬﺎ ﻭ ﺭﺃﺗﻪ ﻭ ﻗﺎﻟﺖ : ﺃﻧﺖ ﺷﻘﻴﺖ ﻃﻴﺰﻱ … ﻗﺴﻤﺘﻨﻲ ﻧﺼﻴﻦ .… ﻓﻼﻛﺘﻪ ﺑﻔﻤﻬﺎ ﻭ ﻧﻈﻔﺘﻪ ﺑﺸﺒﻖ ﺑﺎﻟﻎ ﻟﻴﻠﺤﺲ ﻟﻬﺎ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﻣﺪﺭﺏ ﺍﻟﻜﺎﺭﺗﻴﻪ ﻛﺴﻬﺎ ﻛﻤﺎ ﺗﻠﺤﺲ ﺍﻟﻘﻄﺔ ﻭﻟﻴﺪﺗﻬﺎ ﻭﻫﻲ ﺗﺼﺮﺥ : ﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﻩ ﻳﺎ ﺣﺒﻴﺒﻲ ﺍﻧﺎ ﻋﻤﺮﻱ ﻣﺎ ﻣﺎ ﺣﺪ ﻋﻤﻠﻲ ﻛﺪﺍ … ﻭﺗﻮﺍﺻﻞ ﻭﻟﻮﻻﺗﻬﺎ ﻭ ﻭﺣﻮﺣﺎﺗﻬﺎ ﺣﺘﻰ ﺗﻨﺰﻝ ﻣﻦ ﺟﺪﻳﺪ ﻭ ﺗﻨﺘﻔﺾ ﻭﻫﻲ ﺗﺘﻨﺎﻙ ﻣﻦ ﺍﻟﻌﻨﺘﻴﻞ ﺑﻠﺴﺎﻧﻪ ﻭﻗﺪ ﻯﺄﻫﺎﺝ ﺯﻧﺒﻮﺭﻫﺎ ﻏﻴﺮ ﺍﻟﻤﺨﺘﻮﻥ ﺍﻟﻤﺘﻄﺎﻭﻝ ﻟﻴﻀﺠﻊ ﻫﻮ ﺗﺎﺭﺓ ﺃﺧﺮﻯ ﻓﺘﻠﺘﻘﻢ ﺃﻓﺠﺮ ﻣﻨﻘﺒﺔ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ ﺯﺑﻪ ﻭ ﺗﻮﻗﻔﻪ ﻭ ﺗﻠﻮﻛﻪ ﻭ ﺗﺒﺮﺷﻪ ﻭﺗﻤﺮﻏﻪ ﺑﺮﻃﺐ ﻓﻤﻬﺎ ﻓﻴﻬﻤﺲ ﻟﻪ ﻣﺘﻤﺤﻨﺎً : ﺣﺒﻴﺒﺘﻲ ﺍﺭﺿﻌﻲ ﻣﻦ ﺯﺑﻲ ﻣﺼﻴﻪ ﻋﻀﻴﻪ ﺍﻟﻌﺒﻲ ﻓﻴﻪ ﺍﻧﻪ ﻫﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﻳﺞ ﻓﺮﺍﺣﺖ ﺗﺪﻓﻌﻪ ﺑﻔﻤﻬﺎ ﺑﻘﻮﺓ ﻭﺗﻤﺺ ﻓﻲ ﺯﺑﻪ ﺑﻘﻮﻩ ﺣﺘﻰ ﺍﺧﺮﺝ ﺁﻫﺎﺕ ﺍﻟﻤﺘﻌﺔ ﻭﻗﺬﻑ ﻟﺒﻨﻪ ﻣﻦ ﺟﺪﻳﺪ

سسكسس مصري – افلام نيك – سكس الام والابن – سكس سوداني – افلام سكس مصري – موقع سكس