اترددت فشخ علشان اكتب حكايتي بس قررت اشترك بيها
انا اول مره اكتب في المنتدي بس متابع المنتدي بقالي كتير جدا
القصه دي حصل معايا في الحقيقه بس هكتب معظم المعلومات الشخصيه مش الحقيقيه
انا شاب اسمي محمود عندي 22 سنه في كليه تجاره اسكندريه زي معظم الطلاب بشتغل جمب الدراسه شغال في صيدليه شيفت بالليل
بقالي اربع سنين في الصيدليه بحكم شغلي بالليل بيعدي عليا ستات وبنات كتير وفي منهم الشراميط وفي المحترمين
من فتره قريبه جت واحده معاها عيلين وشكلها متناكه اصلا كانت عايزه برشام جدول فقولتلها مش موجود وهو كان عندي بس في دماغي كده قولت ياض متشوف سكتها كده فقولتلها عدي عليا بكره كده يمكن يجي فقالتلي طب هات رقمك علشان لو معرفتش اعدي عليك اتصل اشوف قمت مديها رقمي
افلام نيك – سكس عربى – سكس مصرى – سكسي – افلام جنس – سكس بلدي – فيديو سكس
علي الفجر كده موبيلي رن رديت لقيت حد بيقول ازيك يا دكتور فقولت الحمد*** مين معايا قالتلي لحقت تنسي صوتي فقولت معلش مش واخد بالي قالتلي انا شهد اللي كنت من ساعه عندك ف الصيدليه فقولتها اه ازيك يا شهد قالتلي تمام قولتلها خير قالتلي الخير لسه جي فقومت ضاحك وسمعت ضحكه لسه لحد دلوقتي بترن في ودني قالتلي متجبلي البرشام اللي قولتلك عليه قولتلها انتي عارفه أن جدول وبيتجاب بصعوبه قالتلي عارفه بس لو جبتهولي هظبطك ومش هتندم قولتلها خلاص احاول قالتلي هتصل عليك بكره قبل لما انزل اشوفك جبته ولا قولتلها هستني اتصالك وعرفت منها أنها ارمله قفلت وانا زبي حالف مينام وعدي اليوم عادي تاني يوم بالليل علي الساعه 1 كده اتصلت بعد ازيك وكده قالتلي جبته قولتلها جبته علشانك قالتلي مش هتندم ادتهولها وروحت قالتلي هروح واتصل عليك
بعد ساعتين كده لقيتها بتتصل قالتلي تسلملي يا دكتور قولتلها علي اي معملتش حاجه قالتلي انا بقي هعمل ����
قالتلي انها كل 3 ايام بتاخد حقن فيتامين فبدل ما أنزل ابقي تعالي ادهالي قولتلها معنديش مشكله بس انتي مش ساكنه في بيت عيله وممكن يحصلك مشاكل فقولتلها ابنك الصغير في ابتدائي وانا اصلا مدرس انجليزي اعدادي فهاجي اكني بدي درس لابنك واديكي انتي قالتلي تديني اي قولتلها الحقنه متفهميش غلط قامت راقعه ضحكه بنت متناكه هيجتني قولتها لو كده هعدي عليكي بكره العصر كده
فعلا تاني يوم العصر لبست وخدت معايا قلم احمر برضوا الاحتياط واجب ������ وانا علي شارعها اتصلت بيها لقيتها نازله وطلعت انا وهي طول مانا طالع عيني راشقه في طيزها عملت نفسها اتكعبلت فوقفت فقمت راشق فيها بزبي قولتلها معلش قامت غمزه وكملت طلوع
دخلنا الشقه قعدت ع الطرابيزه فبقولها فين عيالك قالتلي نايمين وقافله عليهم الاوضه قولتلها هاتي الحقنه قالتلي ثواني بعد 5 دقائق طلعت لابسه قميص نوم ابن متناكه يهيج الحجر زبي طبعا ميتوصاش لمحتها بتبص عليه وبتعض شفايفها لما لاقتني مستغرب ومتوتر قالتلي علشان العبايه متلغبطكش وانتي بتدي الحقنه فعلا جهزت الحقنه وقولتلها يلا قامت قالتلي تعالي الاوضه قومت وراها دخلت الاوضه رفعت القميص فشوفت طيزها فتنحت فيها كام ثانيه سمعتها بتقولي يا دكتور يا دكتور قولتلها ايوا قالتلي سرحان في اي قولتلها مفيش قالتلي طب براحه عليا قولتلها ايدي خفيفه متقلقيش قالتلي اما نشوف وانا اصلا زبي واقف ومش عارف اداريه ومتوتر واول تجربه ليا وتعامل حقيقي مش فرجه علي افلام وانا لديها الحقنه اهات اكنها بتتناك وانا اصلا ع أخري قمت وانا بخرج السن قمت لامس كسها علي السريع بصباعي سمعتها بتقول امممممم مهي فرجه افلام السكس بتنفع برضوا لاقيتها قامت لافه وخدت السرنجه ورميتها اخر الاوضه نسيت اوصف جسمها هي طويله ورفيعه وشفايفها طالعه بره واخده وضع البوس اصلا وبزازها مش كبار ولا صغيرين زي البرتقال الكبير كده وطيزها بقي واااه من طيزها كبيره بس مش اوي وقابه لورا وتهيج اجدع زب وقامت ماسكه زبي وبتاكل شفايفي وانا اكني تمثال واقف بعد كام ثانيه فوقت نفسي وابتديت امص شفايفها ولسانها وايدي خليتها تقفش في طيزها مسبتهاش غير وطيزها حمرا فشخ قامت نزلت علي ركبتها ومقلعاني البنطلون والكلسون ونزلت البوكسر وقامت واحده زبي في بوقها قعدت تاكله مش بتصمه طبعا انا اول تجربه ليا وكنت مقضيها افلام وقصص دقيقتين وقمت منزل كميه لبن مش متعود عليها بلعت شويه وقامت جايبه فوطه ومسحت الباقي قمت مقومها ومقلعها القميص لاقيت بزازها قمت هاجم عليهم ولاحسهم وكنت بقطعهم افتكرت بقي القصص والافلام وازي تهيج الست اللي معاك قمت قعدت الحس واعمل دواير حوالين الحلمه وامص من غير ما المس الحلمه وهي اهاتها مكتومه علشان عيالها وبتقولي الحس الحلمه متعذبنيش وانا مش سامعها ونزلت علي بطنها الحسها وعلي سرتها لغايه كسها قمت لاحسه من فوق الاندر ومسكت الاندر بسناني وشديته قمت لاسعها في كسها قامت مصوته لحقت بوقها بايدي قمت مقلعها الاندر ونمت علي السرير قولتلها هاتي كسك علي بوقي والحسي زبي وضع69 قدام كس اول مره فقعدت اكتشفه وافتحه وهي بتمص زبي قمت لامس كسها بلساني حسيتها اتكهربت ولقيت عسلها بينزل لاقيت طعمه حلو بس مش اوي فبلعت شويه وابتديت انيكها بلساني وامص والحس وهي سابت زبي واه اه مش قادره الحس اكتر قمت من تحتيها ونيمتها علي ضهرها ونزلت اكمل لحس كسها واضرب عليه بايدي وادخل صباعين وانيكها بيهم وهي بتموت وبتصوت صويت مكتوم وكل شويه اضربها خفيف علي بزازها وانا بلحس قالتلي نيكني بقي مش قادره قمت واقف قدامها وفشخت رجليها وفضلت اضرب كسها بزبي واعمل دواير عليه بزبي وهي دخله علشان خاطري نيكني بقي مش قادره قمت مدخله واحده واحده وهي كاتمه اهاتها ودخل كله قعدت ادخل واخرج وهي اه اه اه اجمد نيكني جامد وانا مصدقت بقيت اسرع في نيكي جامد وهي اه اه اه مكتومه وانا مستمتع فشخ وداخل خارج في كسها خليتها تعمل وضع الكلبه وجيت من وراها لحست كسها لحستين كده وقمت رازع زبي مره واحده في كسها ومسكت شعرها وبقيت بنيكها سريع اوي واضرب علي طيزها خفيف وانا بنيك وهي اي اه اه ااااه مش قادره نيكني افشخني انا شرموطك انا متناكتك من النهارده انت جوزي وحبيبي وعشيقي من النهارده افشخني اكتر بعد ربع ساعه قولتلها هنزل قالتلي نزل جوه باخد البرشام قمت منزل فيها كميه كبيره برضوا استغربت نفسي قمت نايم علي السرير وجت في حضني بتقولي يارتني كنت جيتلك الصيدليه من بدري قمت ضاحك وقولتلها تصدقي ان دي اول مره انيك قالتلي عارفه قولتلها ازاي قالتلي لما جبت وانا بمصلك قولتلها خبره انتي قامت ضاحكه قالتلي عيب عليك قالتلي جاهز لمره كمان قولتلها لو مش جاهز اجهزلك وقامت مسكت زبي بايدها ونزلت تمصه وانا نايم ومغمض ومش مصدق اللي فيه قمت قايلها تعالي في الحمام قمت واخدها وقعدت علي القاعده وقولتلها تعالي ضهرها كان ليا قامت قعدت علي زبي وعماله تتنطط وتصوت واقولها اسرع يا متناكه وتقولي متناكه وشرموطه ليك اه اه اهههه اه قومتها وخليت وشها في وشي وقتلتلها اقعدي قعدت علي زبي وتنيك نفسها وانا بقفش في بزازها واضربها عليهم خفيف كده والحسهم شويه قمت قايم بيها ولازق ضهرها علي الحيطه ونازل رزع فيها وهي تقولي نيكني يا دكري اجمد اه اه اه وانا شغال بحفر في كسها واسرع وهي اه اه نيك لبوتك نيك شرموطك مش هسيبك من النهارده بعد تلت نص ساعه قولتلها هجيبهم قالتلي علي بزازي قمت مطلع زبي ونطرت علي بزازها وهي خدت شويه بلعتهم ودعكت الباقي علي بزازها وبطنها قمت واخد شاور انا وهي وخرجت لبست وقولتلها ابنك علي نهايه السنه هيكون متفوق قمت ضاحك انا وهي وخرجت روحت ومن ساعتها وانا بنيك فيها يوم او يومين في الأسبوع بس وقفت فتره اجازه نص السنه كانت بتجيلي الصيدليه بالليل تاخد الحقنه بس كنت بقفشلها وهي تمسك زبي كده علشان محدش يلاحظ لو دخل زبون ولا حاجه رجعت الدراسه وانا رجعت انيكها
دي كانت قصتي حصلت ليا شخصيا بس المعلومات الشخصيه مش كاتبها زي في الحقيقه
اب ينيك بنتة – سكس مصري – صور سكس – صور نيك – افلام سكس – سكس محارم – صور سكس متحركة – افلام سكس