جارتي اسمها دنيا سنها 25 سنه مطلقة عايشه لوحده جسمها حلو جدا لون جسمها بني فاتح و بزازها طريه قوي حلماتها بني فاتح خالص و عندها بطن صغننه و كسها نضيف لونه بني و كسها من جوا احمر غامق شويه كسها منفوخ و طيزها حلو كبيره مربره مهتمه بجسمها يعني دايما نضيفه … و حده في السن دا شهوتها عاليه بعد طلاقها ف طبيعي و دا سبب القصه شهوتها
انا احمد سني 18 سنه جسمي عادي مش هقولك انا معضل و واو قوي لا جسمي زي اي شاب مصر و في سن قريب للبلوغ و شهوه عاليه و غرور جنسي زي اي حد مر بالمرحله دي .. كدا نقدر نقول القصه بسبب شهوتنا
يوم عادي جدا طلبت من امي اني اقعد عندها يومين لان كان في مشاكل و حوارات في الشارع و خايفه انها لوحده امي وافقت لانهم جيران و الجيران لبعضهم زي ما انتو عارفين الجيران في مصر لبعضهم الفكره بقي اني في بواب تحت في العماره و الباب مقفول دايما بس عادي انا ليا كلام معاها لانها تقريبا كل يوم عندنا واانا كل يوم بتعامل معاها ف تقدر تقول اني احنا اكتر من جيران مع بعض المهم انا قاعد انا و هي في الصاله بنرغي في حاجات فارغه و كانت بتحب تحكي معايا في كل حاجه و اي حاجه و انا كنت حابب علاقتنا دي بتحت الاكل و انا داخل المطبخ بجيب اطباق و هي واقفه انا و داخل و هي واقفه في المطبخ و خبطها في طيزها جامد و انا عملت نفسي عبيط و ابتسمت قعدت ع السفره و مستنيها حطت الاكل و هي بتنزل الكل صدرها كان باين و انا بحلقت اول مره اشوف صدر بنت قدامي ف هي لاحظت و ضحكت و قالتلي اي عمرك ما شوفت بنت انا اتكسف و بصيت بعيد واكلنا عادي بعدها قعدنا ع الكنبه نتفرج ع فيلم و سندت راسها ع كتفي
و انا في العادي يعني دي مصلحه ليا يعني و بعدين جه مشهد سكسي (مثير )في فيلم اجنبي ف انا سخنت و هي لاحظت
و بدات تخبط ايدها في بتعاعي و هو و واقف ف انا متكلمتش قولتها تشربي حاجه قالتلي اعملي شاي قولتها ماشي و دخلت المطبخ تهرباَ من الموقف ده و هي دخلت ورايا و بنتكلم في وسط الكلام لقيتها بتقولي انت كبرت باين عليك و و بقيت راجل قد الدنيا و قولتلها انتِ الي عنيكي حلوه عشان تشوفيني كدا ضحكت و بدات تقولي اني جوزها كان مش حلو معاها في العلاقه و انا بسمعها بس في قربت مني و هي اقصر مني و حضنتني عامله نفسها بتبكي و انا حضنتها ك فرصه و ضمنتي جامد عليها و انا زبري كان واقف و خبط في كسها هي سخنت بزياده و بدات تبوسني في بوقي كتير انا ندمجت معاها و بدات ابوسها في بوقها جامد و حطيت ايدي ع رقتبها و شعرها ورا ايدي و انا ببوسها و ايدي التانيه ع جسمها و طلعنا الصاله و بدات تقلعني هدومي و مسكت زبري و بدات تمص فيه و تبص عليا و تقولي دا كله بتاعك انا بتاع جوزي يجي نص بتاعك مش بقولك كبرت و بقيت رجال و انا في دنيا تاني كانت احلي تجربه في حياتي و فضلت تمص في زبري كتير و بنهم و بعدين قومتها (وفي مخيلتي انا هعمل كل حاجه شوفتها في افلام البورن ) بدات اقلعها و حلماتها واقفين من الشهوه و مسكت بزتها فرده فرده وامص في حلماتها و ارضعهم جامد و ابدل بين بزازها
سكس – سكس حيوانات – سكس محارم
و فضلت امص و ارضع فيهم جامد و هي مغمضه يعينها و مستمتعه اه اه اه اه اه اه امممم اه مممم اه اممم اه اه اه
و انا مستمتع قوي بصدرها بعدين انا قعدت ع الكنبه و هي نزلت مص تاني في زبري و قولتلها تعالي ع السرير احسن دخلنا الاوضه و عملنا وضع 69 و فضلت هي تمص و انا بلحس في كسها كتير و كسها مليان عسل و ريحت جسمها حلو قوي و بدات بقي الحس في كسها و طيزها جامد و هي مستمتعه فشخ و بعدين دخلت صباعي في كسها و هي اه اه اه دخل اكتر و بعدين نومتها ع ضهرها و نزل رفعت رجليها ع كتفي و فضلت الحس في كسها و دخلت صباعي في طيزها خرم طيزها ضيق قوي و هي اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه ارحمني يلا بقي كفايه و دخله و تسكت شويه و تصرخ شويه و انا شغال لحس في كسها بعدين قومت و بدات امشي زبري ع كسها من برا و دخل صباعي تاني في كسها و بدات الحس بظرها و صباعي شغالي يلعب في كسها و هي في دنيا تاني خالص لحد ما جابت شهوتها و بدات ادخل زبري في كسها لحد نصه و هي شبه عادي و اول ما بدات ادخل في زبري كله هي بدات تصرخ اكتر و تشد الفرشه ب ايدها و اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه كفايه لحد ما دخلت زبري كله سبت زبري في كسها من غير ما احركه عشان كسها ياخد عليه و نزل ابوسها في وقها كتير و ايدي شغاله في بزازها و بعدين طلعت زبري و دخلته كله في كسها و انا ببوسها و جات تصرخ و انا مسكتها ببقي و فضلت انيكها كتير و بسرعه و جامد لحد ما جبت انا و هي شهوتنا و بعد ما خلصت حضنتها و فضلت ابوسها كتير و قلتلي انا اول مره اتناك في حياتي وكدا انا بحبك بجد و انا قولتلها انا بحبك و من ساعتها و انا و هي في علاقه مع بعض
سكس مترجم – افلام سكس – سكس مصري – سكس نار – نيك محارم – سكس عربي