18 سنة قصص نيك

قصتي بدات منذ سنة تقريبا عمري 22 سنة جارتي بنت دلوعة تبلغ من العمر 18 سنة جسمها نحيف وبزازها بحجم كرة التنس كنت جالس بغرفتي ادرس وادا باب البيت يدق ذهب لفتح الباب وادا بتلك الفتاة التي دوما كانت ببالي وقررت ان استدرجها سالتني عن مفتاح بيتهم ولكن لم اكن اعلم اين هوه فقلت لها تعالي نبحث عنه فقمنا نبحث هنا وهنا لم نجده فقلت لها استريحي بعض الوقت لياتي اهلك وتذهبي فقعدت وانا ذهب لغرفتي وادا بها اراها تنظر خلسه وتضحك

نظرت لها وتخيلتها وسرحت بخيالي وادا هي تاتي لغرفتي وتجلس اقتربت منها وهمست بصوت منخفض ما رايك ان نعلب ببعض الاشياء فقالت لالالا فتكلمت معها

واشرت الى قضيبي ما ريام خافت بعض الشي ولكنها ضحكت اقتربت من شفاءها وادا هي تهرب ناديت عليها واغلقت الباب الخارجي وباب الغرفة علينا وطلبت منها ان تنام ونلعب وافقت لكن بخوف اقتربت من بنطالها الشفاف وحطيت يدي على طيزها وادا هي تضحك لا تدري ما دا سيحصل اجلستها على زبي وادا هي تحرك يمين وشمال وصرخت بها اجلسي ولاتتحركي وافقت اممدت يدي لكسها وادا به طري وناعم

وعليه بعض الشعر القصير لم اتحمل زبي الكبير وكانت غلطتي انها رات زبي خافت اكتر واكتر اخدت من خزانتي بعض زيت الشعر ووضعت على خرمها ووضعت كزلك على راس زبي واقتربت من خرمها وادخلت ببطء خافت وبكت نزعت بلوزتها وادا بكرات صغيرة وحلمة حمراء صغيرات اممصتهم وبقيت لمدة 5 دقائق امص بهم صارت تتتاوة وتنخج وقالت العب زي ماكنت تعمل بالاول يعني ان العب بكسها اقتربت منه وادا بريحة خفيفة لذيذة اممصته ولم اتركة حتى صرخت صرخة قوية لم اتحمل الان قلت لها لم يتبقى الا القليل

ما رايك نجرب ان نضع زبي في طيزك قالت بس بالراحة قلت لها ماشي نيمتها على بطنها ورفعت رجليها وطيزها اليه وادخلت بسهولة حتى لم تشعر بضخامته وهو يمتلك طيزها بكت من شدة الالم وهي تبكي تترجاني ان اتركها فلم يتبقى الا القليل وانزل المني صرخت بوجها وخافت حتى انها لم تشعر بالالم اخرجته وادخلته في فمها وقلت لها مصيه مثل العصير مصت ولم تعرف ان تمص وليس لها خبرة اقتربت من فمها ومصيته ونزلت لبزازها…قصص نيك

افلام سكس – سكس الامهات – افلام سكيس – افلام سكساوي – سكس امريكي

ومصيتهم حتى كدت ان ابلعهما وبدات النشوة واقتربت وانا الج بزبي وقلت لها افتحي فمك وغمضي فتح فمها وادخلت مني ظهري في فمها حتى انها بزقت ما دخل في فمها اخدتها للحمام ومصيت كسها لمدة 10دقائق حتى اصبحت النشوة تخرج من تاني وادخلته بطيزها بقوة حتى انها لم تقدر ان تقف وانزلت المني بطيزها دهبت لبيتها ولم تتكلم كلمة واحدة وبعدها رايتها داهبة للمدرسة ولم راتني ضحكت..

فيديوهات سكس – مقاطع فيديو سكس – سكس طويل – افلام سكس مجانية – نيك في الطيز – سكس عنتيل – سكس بورن

جارتى – قصص جنسية مثيرة

لكم تمنيت ان اجد من يسمعنى او تاجد مكانا لاقص قصتى اللتى حدثت معى فانا رجل ابلغ من العمر 40 عاما اعيش بمفردىفى شقة باجد المنازل بالزقازيق شقتى مكونة من غرفتين وصالة وفى الشقة المجاورة لى يسكن رجل يبلغ من العمر 55 عاما ومعه زوجته وتبلغ من العمر 35 عاما وبحكم الجيرة تعرفنا ببعضنا واصبحت ادخل عندهم دائما وهم يدخلون عندى دائما وكنت كثيرا ما ارى نظرات غريبة من عينى جارتىوكنت لا اهتم بتلك النظرات

حتى جاء يوما وانا نائم فوجئت بالباب واحدهم يطرق على بابى ولم اكن معتادا على ان ياتى الى احد مبكرا هكذاوقمت افتح الباب فوجدت امامى تلك الجارة وهى تطلب منى ان احمل عنها انبوبة الغاز حتى حتى تقوم بتغييرها وقمت مسرعا وحملت انبوبة الغاز على كتفىوهى شاخصة ببصرها على وبعدما انتهينا من اللانبوبة ونحن فى المطبخ لنجربتها وهى مبتعدة عنى فنظرت اليها وانا اضحك قائلا لها انتى خايفة على نفسك ومش خايفة علية فضحكت… قصص جنسية مثيرة

سكس تبادل زوجات – سكس امهات – سكس محارم – سكس – افلام نيك

م طلبت منها علبة من الثقاب فانحنت امامى وياهول ما رأيت رايت اجمل تيز ممكن ان تقع عليها عين انسان فوجدت نفسى بدون ارادة احتضنها من الخلف وانا اخشى من رد فعلها فقاومتنى قليلا ثم استسلمت عندما احكمت قبضتى عليها ثم مددت يدى اداعب ثديها من خارج ملابسها فزجدتها اغلقت عينها وبدأت تتلوى منتشية امامى فما كان منى الا ان مددت يدى داخل الفستان الذى تلبسه فلم اجد حمالة للصدر فأمسكت بصدرهاوظللت

امسك بالحلمات وهى تتأوه ثم تذكرت ان الباب مفتوح فقمت بسحبها حتى باب الشقة وقمت باغلاقهوبعد ذلك وجدتها تمد يدها وتمسك بزبرى من خارخ الجلباب ثم اجلستها على الارض وظللت اقبلها فى كل مكان فى وجهها ثم مددت يدى ورفعت الفستان الذى تلبسه ويا هول ما رايت رأيت امامى كلوتا جميلا بورردة على كسها فخلعت لها الفستان ثم مددت يدى وامسكت بصدره وانا اهرسه بيدى وهى تتلوى ثم مددت يدى وانزلت الكيلوت ومددت يدى على كسها وانا العب فى زنبورها ثم نزلت بفمى وانا ارضع من كسها وهى تتلوى وتتاوه وللقصة بقية ارجو ريكم وشكرا

افلام اباحيه – سكس بزاز كبيرة – سكس مايا خليفه – سكس في الحمام – فيديو سكس – افلام نيك مصري – سكس العرب – افلام سكس – افلام سكس اغتصاب

سكس زوجتي وزنجي اسود

كنت ان وزوجتي لول مرةنتفرج في فلم سكس وفية واحد اسود زنجي كان يصور نفسة وهوعاري الملابس يعني سكس وعندما شافتة زوجتي راحت كانت لبسة ثوب نوم عادي وريتها تحط يدها على جسمها وتقول ليانا اول مرة اشوف زب بهاذا الحجم وكانت تدخل يدها في كسها وتحكة حك خفيف وعينها في هذا الزب السود وقلت لها ويش رايش

هل يقدر كسك يتحمل هذا الزب وحضنتني وتقل لي حبيبي سمحلي اقوم وعمل عرض زية وقلت ماذا وقالت ابغي انزل شهوتي على هذاالسود وقلت لها انتي حلوة ةبيضى وتبين هذا السود هل اجبش قالت تبي الصدق قلت نعم قالت اتمنا ان انام ليلة معا مثل هذا الفحل السود وقامت وتعرت من ملابسها ونثرت شعرها وقتربت من شاشت التلفازوبد منضر

حلو كان يعرض نفسة ويمسك بزبة وجلخ وكانة ينضر الى زوجتي وهيا كذالاك تعرض نفسها علية وكانها تراةوبدا المنضر الرايع وزجتي تحك نفسها ومسك نهودها وتمسح على جسمها وعلى طيزها وان اتفرج وهي في علم ثاني وانا زبي واقف وجلخ علا هذا المنضر وانضر الى كس زوجتي وهو مليان من السوايل التي نزلتها من ورا هذا السود

سكس امريكي – فيديو جنس – افلام سكسيه – جنس عنيف – سكس حصان – افلام سكس

وعندما خلص الفلم سالتها ويش كان الموقفاقالت وهي مبطوحة على بطنهاحبيبي اريدان انتاك من هذا الزنجي السوداعجبني زبة وتمنيت انة داخل كسي وطيزي وضحت انا لية طيزش قالت محني بحركاتة وصار الكس يتمنا والطيز يتمنا قلت لها ويش ريش لسافر برا من حيث هذا الفحل وقالت وين بايكون قلت لها افريقيا كولهم سودوندبي وضحكت وقالت متى نسافر كسي خلاص من يوم رويتني الفلم هذا عمري مشتهيت مثل هذا اليلة وتقول شغل حبيب قلبي السود هذا الي يستاهل هذا الكس هو الوحيد الي يقدر يطفي نار كسي

افلام سكس عنيف – افلام سكس ممثلات – افلام سكس كامله – سكس ممثلات – مسلسل سكس – سكس حريم – سكس فلاحين – سكس عربيات

الطيز الحنونه … قصص واقعية جنسية

في يوم سبت و أنا ما أجد شي أعملوا وزبي مليان حليب و منتصب بأفكر إيش أعمل عشان أفرغوا خرجت من بيتنا وأنا مو أعرف أني راح أنيك نيكة راح تنسّيني همومي وأنا جالس أمام البيت

إذا بضيفة الجيران تخرج من عندهم آلتلي مساء الخير يا شاطر أوتلها على فين آلتلي عالبيت توصّلني وأنا الزاي أرفض الطلب ركبت معاها السيارة وفي الطريق شافت أنو زبي

راح ينفجر بس ما قالت شي لما وصلنا طلبت مني اصعد معاها وقالتلي هي لوحدها وافقت ولما بلغنا الشقة آلتلي اليوم راح أنسيك نفسك وأناكلي سعادة لأنها كانت سكسي

سكس سكس – سكس عربي – فيديوهات سكس – سكس حيوانات – فيديو سكس

مرة تكبرني بعشر سنين دخلت معاها بدة تمص زبي وأنا ألحس طيزها الحنون ورنّ الهاتف قالي ابوي تعال أحتاجك تركتها هايجة ورحت عند أبوي ولما رجعت لقيتها تلعب بكسها دخلت عليها وفيها وبلت عليها و صارت ما تصبر على زبي ولا طيزي و بتموت في بولي الي حايب زب يدخل

صور نيك – سكس بزاز كبيرة – سكس مايا خليفه – سكس شقراوات – سكس في الحمام – فيديو سكس امهات – افلام نيك مصري – سكس جوردي – سكس hd

سكس انا و صديقي و خالته

قصة حقيقية من مذكراتي ارويها لكم باسماء مستعارة طبعا منعا للتجريح او الاحراج كنت لم اتجاوز الرابعة عشرة من عمري و لا ازال مقيم في البلدة الجبلية بسبب الحرب في بيروت و كان لي صديق من نفس سني اسمه جهاد كان كبير اشقائه و بسبب هروبه المستمر من المدرسة كان يتعرض للضرب من والده و لهذا السبب كان يهرب لبيت جده لوالدته حيث يبقى عندهم ليوم او يومين حتى تهدأ عاصفة و الده . في احدى المرات و بينما كنا نتكلم كلام مراهقين و كل منا يتباهى برجولته امام الاخر قال لي اخبرك سر ؟ قلت نعم و صدمني بسره قال لي انا مارست الجنس مع خالتي سلوى …….لحظة من الصمت قلت له انت كذاب سلوى هذه كانت في حينه 24 سنة متوسطة الطول و متينة الجسم بياضها ناصع يعلو خديها بعض النمش الذي يزيد من جاذبيتها و اثارتها و لا يوجد احد في البلدة الا و يتمنى الزواج منها و لسؤ حظها كانت مخطوبة لاحد ابناء البلدة الذي خطف على احد حواجز الميلشيات في حينها و انقطعت اخباره منذ ما يزيد عن سنتين و بقيت خطيبته تعيش على امل اللقاء به . المهم انا لم اصدق كلامه و في احد الايام جاء جهاد لبيتنا يسأل عني قال لي تعالى بسرعة و رفض ان يخبرني اي شيء طول الطريق و لا كلمة الا ابتسامة خبيثة تعلو شفتيه اخذني الى غرفته و في زاوية الغرفة بين خزانة الملابس الصفيرة و نافذة الغرفة علقت ستارة يضعون خلفها بعض الاغطية و ما عجزت الخزانة عن ابتلاعه من ملابس شتوية قال لي احشر نفسك في هذه الزاوية و اخفاني خلف الستارة و ترك لي مجال لرؤية السرير فقط و نبهني ان لا اؤتي باي حركة و خرج و اقفل الباب و انا غير مدرك لما يخطط له و كل ما خطر في بالي انه يحضر لمقلب صرت اغالب النعاس و انا احشر نفسي بين الملابس و الاغطية و بعد اكثر من ساعة و نصف انتظار فتح باب الغرفة على عجل و اقفل و قبل ان انادي جهاد ،،،،، تجمد لساني في حلقي ليس جهاد انها خالته سلوى في غرفته قليل من الوقت يمضي و هي تجلس في سريره تغني و تعايين وجهها في المراة و يدخل جهاد و يقفل الغرفة خلفه و انا انتظر الخطوة التالية تقول له وينك يا ازعر من مدة لم تاتي لزيارة جدتك او لا تاتي الا عندما يضربك والدك بدا يختلق الاعذار انت تعرفي الدراسة و عمل البستان و و و قالت له ما اشتقت لخالتك يا ابو الجوج ( دلع جهاد )؟ اقترب الى حضنها و رمى راسه على صدرها و قال لها اشتقت لك كتير يا طنط سلوى و بدات هي تمرر يدها على خده و تقبل راسه و انا اشعر اني اطير في عالم اخر و تدرج الامر بان حضنته و انقلبو فوق بعضهم على السرير و على عجل خلع جهاد حذائه و و انزل بنطلونه و بدا يلامس صدر خالته من فوق فستانها و هو يعصره بقوة و هي مغمضة عينيها و تحضنه بقوة و تصرخ بصوت مكتوم اااااااااه ممممممممم و تعض على شفتيها و هو يتابع انتصب زبي و لم اجد حل الا ان اقوم بتحريره من غمده و بدات الامس قضيبي و انا احسد جهاد على جسد خالته التي عصر ثديها عصرا هي لم تتحمل كثيرا بدات تفك ازرار فتسانها الثلاث و مسكت يد جهاد و ادخلتها داخل صدرها لتهون عليه المهمة و هو لم يضيع الفرصة قام بسحب بزها الايمن الالابيض الذي تكسوه بعض اللطخات الحمراء نتيجة نا اقترفت يدي جهاد عليهما من العصر و الضغط و هي على حالها مغمضة عينيها و مستسلمة بين يدي ابن شقيقتها و هو يرضع ثديها و يمص حلمتها بنهم و كل شوية تصرخ اي لا لا طنط مش باسنانك المتني و هو غير قادر على ضبط جموح رغبته و انا كل مرة اقترب من الانزال اتوقف و اغمض عيني و اؤجل الامر قام جهاد بتعرية خالته من ملابسها و يا لروعة ما رايت قطعة ثلج بيضاء لبياضها يكاد يظهر اوردتها الدموية و صدر مليء بالنمش و بعض الشامات التي تزيد جماله و بدات جولة النياكة نزلت خالته الى زبه المنتثصب و بدات ترضعه تدخله في فمها و تخرجه بنهم مصدرة اصوات غريبة و ينزل من فمها اللعاب يغظي زب جهاد و هي لا تتوقف و تضعه بين بزيها و تقوم بدعكه و هنا شهقت انا شهقة قوية و بدات اه اه اه ااااااااااااااااااااااااه و قذفت زخات من المني ارتعبت سلوى من الصوت و غطت نفسها على عجل حاولت ان لا اتحرك قال جهاد محاولا التستر علي ما في شي الصوت من الخارج قالت فيه حد في الخزانة لم يقدر ان يتستر جهاد اكثر قام و قال لها لا تخافي ما في شي قام و ابعد الستارة و ظهرت انا مرتعبا و خجلا و زبي متدلي بين يدي تتقاطر منه بقايا صليات المني غطت و جهها و بدات تتمتم كيف عملت هيك يا جهاد ؟ انا خالتك مش عيب عليك ؟ لو حدا عرف بيقتلوني قلت لها انا ما بحكي لحدا لا تخافي و هي ما زالت تؤنب جهاد الذي يقف عاريا بقربها يهدئها عم المكان سكون قاتل قالت لي ابرم وجهك للحائط بدي البس و امشي تدخل جهاد و همس باذن خالته بضع كلمات قالت له عيب عليك يا جهاد انا خالتك انت تقبل هذا لخالتك ؟ ( عرض عليها جهاد كما علمت منه لاحقا ان اشاركهم جلسة النياكة و بهذه الطريقة تضمن سكوتي لاني ساكون متورطا ) سكتت قليلا و قالت لي تعالى و اخلع ملابسك استغربت غمزني جهاد مبتسما كنا ثلاثة في السرير سلوى في الوسط و انا و جهاد كل واحد منا ممسك بثدي يرضعه و هي تحضن راسينا نرضع من صدرها و نلامس كسها الغض الطري و بيني و بين ابن اختها سباق من منا اسرع و يلامس زبينا فخذيها و هي تتحرك من النشوة و العرق يتصبب منا . جلس جهاد على صدر خالته يضع زبه بين ثدييها تضمهم عليه و انا بين فخذيها افرشي لها كسها الذي يتضح تماما انها جهزته لحفلة نياكة مع جهاد فكوفء مجهودها بزبيين بدل الزب الواحد افرشي لها كسها و زبي يشق شفتيه نزولا و صعودا بدون توقف و هي تحذرني بصوت مخنوق من النشوة انتبه يا طنط لا تدخله من برا بس و انا مستمر بعملي قالت لي مصه مص نزلت عليه بلساني امصه و اشعر بانقباضه بين الحين و الاخر اتذوق عسله استكشفه بكل تفاصيله الجميلة و بدات اداور بين زبي و لساني على كسها حتى بدات اصرخ ايجى ايجى ايذانا ببلوغي النشوة و قرب الانزال و بدات انزل المني على كسها و بطنها و هي تلامسهم و تفركهم باصابعها بعد ان اختلط المني بمائها نمت بجانبها و تبعني جهاد و بدا يصرخ اه اه اه اه و بدا ينزل على صدر خالته و بطنها ايضا و انقلب الاخر على ظهره بجانبها و سكوت و لا شيء الا صوت التنفس السريع و ايدينا تتلمس اجساد بعضنا بعد الاستراحة القصيرة قالت لنا نامو متشابكين راسكما عكس بعض فعلنا انا و جهاد ما امرنا به و تلاقى زبي و زبه بالوضعية 78 لمن يعرفها من النييكة قامت خالته بضم زبي و زبه مع بعض و بدات تحاول جاهدة ادخال ما امكنها في فمها و من ثم تلحس بلسانها راسيهما و تعود لتمصهما بشكل منفرد و من ثم بصدرها تحاول ان تبتكر و تارة اخرى تجلس فوقهما و تمررهم على كسها المبلل لدرجة اغراقنا و العرق يتساقط من وجهها ة جبتها التي التصقت عليها بضع خصلات شعر شقراء جميلة و عيون خضراء تلمع في اعماقها شهوة متوهجة تزيدنا اثارة ستمرينا بهذه الوضعية اكثر من عشرون دقيقة تتفنن طنط سلوى باختراع ما قد يطفىء هيجانها و لما اقتنعت بقرب انفجار البركانين جلست امامنا تمسك حلمات ثدييها تفركهما بقوة بعد ان بللتهما بلعابها وقفت انا و جهاد امامها تمص قضيبينا و نستعجل نحن الانزال بفركهما بيدينا حتى بدانا مع بعضنا بالانزال فتحت فمها الجميل و بدا قذف المني بكل اتجاه في الفم على العينين على الوجه الشعر على صدرها ابتعدنا قليلا ننظف انفسنا و هي مستمر بمسح ما جاد به قضيبينا عليها مستمتعة بملمسهم و مذاقهم صوت من الخارج قطع الاجواء جهاد سلوى الغداء جاهز انزلو تغدو جاوبتها شوية و مننزل ضحكنا قليلا نظفنا انفسنا على قدر ما نستطيع و نزلنا اقتربت مني سلوى و قالت لي يا طنط لا تغلط و تخبر احد قلت لها مستحيل استاذنت والدت صديقي و ذهبت لاتغدى في بيتنا في المساء قابلت ابو الجوج قال لي صدقت الان اني مارست الجنس مع خالتي ؟ قلت له ممازحا : مع خالتك صدقت ….لكن اخبرني ما مارسته مع امك؟ عبس في وجهي و ضحك مارسنا الجنس مرات عديدة لاحقا مع طنط سلوى مشتركين و احيانا لوحدي حتى تركنا البلدة و عدنا لبيتنا في بيروت

افلام بورنو – افلام سكس – عرب نار – قصص سكس – سكس دكتور – افلام سكس اجنبي – تنزيل سكس – افلام اباحية – سكس اخوات

سكس مشاهير – افلام بورن – سكس يوغا – فيديوهات بورنو – عرب سكس – افلام سكس – افلام نيك – سكس حيوانات

ما هو معدل التنفس الطبيعي للإنسان؟

قياس المؤشرات الحيوية يعكس استقرار حالتنا الصحية، بما في ذلك حرارة الجسم ومعدل النبض ومعدل التنفس وضغط الدم، ويمثل معدل التنفس عدد الأنفاس التي يأخذها الشخص كل دقيقة، ومعدل التنفس الطبيعي له دور هام في الحفاظ على توازن الأكسجين وثاني أكسيد الكربون، عندما نستنشق الهواء، يدخل الأكسجين الرئة وينتقل إلى الأعضاء، بينما يغادر ثاني أكسيد الكربون الجسم من خلال الزفير، تتغير المعدلات بناءً على عديد من العوامل، كما تختلف معدلات التنفس الطبيعي أيضاً عند البالغين والأطفال.

ما معدل التنفس الطبيعي؟
تحميل افلام سكس – افلام سكس – سكس – افلام نيك – سكسي – بورنو – افلام جنس

يبلغ معدل التنفس الطبيعي لدى البالغين من 12 إلى 16 نفساً في الدقيقة، خلال هذه المعدل يخرج ثاني أكسيد الكربون من الرئتين بنفس معدل إنتاج الجسم له، معدلات التنفس أقل من 12 أو أعلى من 20 يمكن أن تعني اضطراباً في عمليات التنفس الطبيعية، عادةً ما يُقاس المعدل عندما يكون الشخص في حالة راحة ويتضمن ببساطة حساب عدد الأنفاس لمدة دقيقة واحدة عن طريق حساب عدد مرات إرتفاع الصدر، يحدث بعض الإختلافات في معدل التنفس بشكلٍ طبيعي مع تقدمنا في السن، يرتبط بعض الأعضاء ارتباطًا وثيقاً بصحة الجهاز التنفسي، ومع التقدم في السن نصبح أكثر عرضة للأمراض وإختلال وظائف الأعضاء، ويمكن أن يؤثر ذلك في معدل التنفس، قد يشير معدل التنفس إلى حالة حرجة، كالسكتة القلبية.
سكس – سكس حيوانات
أسباب نقص معدل التنفس

يمكن أن يكون معدل التنفس المنخفض، الذي يُعرف بأنه معدل أقل من 12 لدى بعضهم، أو أقل من 8 أطنان تنفس في الدقيقة لدى آخرين، علامة على القلق، فلدى الأطفال قد يظل معدل التنفس المنخفض مرتفعاً بالنسبة للبالغين ويجب تفسيره بناءً على متوسط المعدلات السابقة

صور سكس – سكس – افلام نيك – نيك – سكس بنات – سكس نيك – سكس مصري – سكس عربي

حاولت أحرر زوجتي أتفتحت لي أبوب المتعة

ر
أنا عماد 33 عام تزوجت من بضع سنوات ولأني علاقتي مع زوجتي منذ العام الأول ليست بخير جنسيا وهذا الإحساس كان داخلي فقط لأن زوجتي كان ترى أنها في أوج متعتها نسبة لعدم ثقافتها الجنسية قررت أن أستمتع أكتر فجربت أكثر من طريقة …

بدأت في البداية بتحرير زوجتي شئ ما ولكن بحذر حيث أن زوجتي صغيرة في السن وهي إيناس وعمرها وقت زواجنا كان 20 عاما وكانت حاصلة علي تعليم متوسط وكانت ريفية الطباع وكل هذه العوامل فضلا عن أنها من منطقة عشوائية جعلتها بدائية جدا في كل شئ من حيث الإحساس والذوق العام والفكر والعقل
ولكن ليس أمامي إلا أن استمر خاصة أني أخاف أن يراني الناس فاشلا في الزواج فصبرت نفسي أنها سوف تتغير مع الوقت ولكن للأسف دون جدوي للعلم أني حاولت مرارا وتكرارا رفع ثقافتها ولكن الطبع يغلب التطبع فقررت أن أحررها وأضرب عصفورين بحجر واحد .
وكان هذا الحجر هو التحرر أما العصفورين فهما ارتفاع مستوى ثقافتها بالاختلاط بأناس أرقى منها وربما حصولي على أمرأة أخرى أستمتع بها حتي تعلو ثقافة زوجتي أثناء فترة التحرر هذه وعقدت النية أن تنتهي فترة التحرر هذه خلال عام أو عامين أكون وصلت لأهدافي أو العصفورين كما في المثال.
المهم بدأت أحررها في اللبس خاصة أننا نعيش سويا بعيد عن أهلنا وبعد ذلك علمتها التدخين وأصبحنا نسكر سويا ونشاهد الأفلام الجنسية إلي أن أصبحت وأنا أجامعها نتخيل أحد أفراد أسرتها أو الجيران أو الأصدقاء في مشاركتنا العلاقة وكانت بتسخن جدا على هذه المشاركات فعلمت أنها هيجي منها فائدة مع الوقت
وبعدين طورت الأمور وأتفقت معها أن نقوم بعمل صفحة تحررية علي الفيس بوك متعارف فيها علي زوجين آخرين متحررين نسبيا يناسبوا تحررنا مثلا نخرج أو نشرب سويا وبالفعل تعرفنا علي هشام 35 عام شاب أسمر نحيف الجسد ناشف البنية وسماح زوجته27 عام مدام زي القمر بيضاء طولها حوالي 165سم ووزنها حوالي 65 كيلو تكلمنا وأتفقنا لأول مقابلة وحصل ووجدت سماح زوجة صديقي جميلة بكل ما تعنيه الكلمة رقيقة جدا شقية جدا جدا جدا لدرجة أن أفكارها وأفكاري كانت متفقة تماما وزوجها وزوجتي كانوا نفس الدماغ والثقافة لدرجة لو أني كنت تزوجت سماح بدلا من زوجتي ما كنت لأفكر في مثل هذا النوع من التحرر …
تكلمنا وتعارفنا وارتاحنا لبعض لدرجة أن سماح زوجة صديقي هذا فاجأت الجميع بفكرة أننا نروح نقعد معاهم ونسر أنهردة في شقتهم وقد كان ذهبنا جميعا كانت حوالي الساعة 12 ليلا جلسنا جميعا وشربنا وتبادلنا أطراف الحديث وقالت قامت سماح غيرت ملابسها وليست بدي كت وهوت شورت وقالت لزوجتي أنني هتقعدي كدا قومي أجيبلك حاجة تلبسيها بدل ما أنني مكتفة نفسك كدا نظرت زوجتي إليا لترى ردة فعلي فقلت لها قومي معاها براحتك وألبسي اللي أنني عاوزاه وبالمناسبة كشكل وجسم جميلة ومواصفاتها بيضاء قصيرة بعض الشئ ذات أرداف ممتلئة ومؤخرة بارزة وصدر متوسط وقامت معها وليست برمودا وبلوزة مفتاوحة من ع الصدر وأتت وجلسنا وشربنا تاني وأنا مبقيتش أفكر غير أزاي هركب مرات صاحبنا دا وأعتقد هي كمان شوية ودماغنا ونونت من الشرب ولقيت سماح بتقول أنا عاوز أرقص قامت رقصت ومراتي مكانتش بتعرف ترقص جلسنا نشاهد فسخنت أنا جدا لاحظت سماح أرتفاع زبي قالتي لي وهي بتضحك أنت تعبت يا أسطااا قلت لها أنني تتعبي رجالة البلد كلها وضحكنا جميعا ..
رد جوزها اللي مشالش عينه من علي مراتي وأنا ولا في الدماغ كل فكري في مراته متقوموا نريح جوا وبالفعل قمنا جميعا بعد بعض الشروط اللي وضعتها زوجتي لعدم التبادل بيننا ..
دخلنا كلنا فردنا جسمنا جنب بعض كل زوجين جنب بعض المدامات جنب بعض والرحالة ع الأطراف
وابتديت نشاهد التليفزيون وأحنا بندخن وأنا قلت لجوز صحبتي معندكش سكس قالي جاهز وشغل فلم سكس تبادل جامد وكله مستعد للمعركة اللي هتبدأ دون كلام مباشر ..
اشتغل وأنا ابتديت أسخن مراتي وهو أقتدى بي وأنا بقيت أحسس علي وراك مراته من تحت الغطا وغمزت له أن يفعل المثل لنقرب ما نريد بدأ يلمس مراتي أيضا لكنها ابتعدت عنه وهنا طبعا عرفت أنه من المستحيل أن يتم ما نريد فقمت فوق زوجتي وأخذت امصمص بزازها وارضع رقبتها وكذلك صحبي وزوجته وعلت أصوات الآهات بيننا وهنا أخذت أنظر لزوجة صاحبي وهي تنظر لي وأنا راكب زوجتي وزبي بكسها وكأنها زبي في كس سماح زوجة صديقي وكانت تنظر لي بمحن شديد وكلما رزعت زبي بقوة تصدر هي آهاتها كأنني ارزع بها وتمص شفتاها إلي أن أتيت بلبني في كس زوجتي وقمت بعد أن انتهوا هم أيضا من ركوبتهم وأستأذنت للمغادرة أنا وزوجتي
وعلمت أن حتي التحرر سأجد فيه صعوبة مع هذه الزوجة فأكتفيت بالتحرر داخل المنزل من تخيلات وشرب وتدخين سويا وهي أيضا أقرت أنها لا تريد أكثر من ذلك وأفهمت زوج صديقتها سماح بذلك فتهموا الأمر ولكن بعد حوالي أسبوع فوجئت بهشام يتصل بي ويقول لي ما رأيك أنت تشاركنا الجنس الثلاثي

سكس عربي – بورنو – سكس محارم – سكس اجنبي – سكس مصري – سكس امهات – سكس مجاني – سيكس – نيك

نيك سميرة زوجة ابن عمي

كنت في 24سنة في يوم ذهبت لزيارت ابن عمي للمستشف كان مصاب في العمود الفقري كان له اكثر من خمسة اشهر مرقد في المستشفى حين ذهبت لزيارتة التقيت زوجتة سمرة وهي عندة في المستشفى تزورة سميرة هي بنت عمي الثاني تربيت معها وكنت لعب معها وكنت انيكها في طيزها في الزريبه وكان عمري 17سنة وهي كان عمرها 18سنه في تلك الايام ذلك اليوم في المستشفى كانت سميرة تلومني لماذا لم اكن ازورها وابن عمي قال كن اذهب للبيت اعتبر البيت بيتك قلت طيب واخذت رقم اتلفون حقها وقلت خلاص يا سميرة ازورك قريب قالت اكي وبعد ثلاثة ايام كان معي فلوس ذهبت العصر للمستشفى زرت ابن عمي وقلتلة اليوم عدذهب ازور سميرة زوجتك وعطيها مصاريف وسافر قال ابن عمي ليش تسافر اجلس في البيت الى الصباح وسافر قلت خير وخرجت من المستشفا وتصلت بسميرة وذهبت وشتريت القات وستقبلتني وخزنت ان وسميرة وكان معها ولد عمرة ثلاث سنوات بعد المغرب نام ولدها وجلست تخزن معي وكانت تذكرني ايام كنا نلعب مع بعض وان فهمت سميرة كانت تقصد حين كنت انيكها قلت اليوم فرصه انيك سميرة بعد قلت عدذهب اتصل ورجع نص ساعة ورجع قالت لا قلت وعد اني ارجع قالت طيب ذهبت اشتريت حبوب تأخير القذف ومنشطة ومشروب طاقة ثلاثة انواع وجمعت مشروب الطاقة في علبة وعملت حبوب منشطة وسط الشراب ورجعت الى البيت عند سميرة دخلت وجلسنا وكانت لابسة روب من فوق الملابس بعد شفتها خلست اروب وهي لابسة سروال وردي ضيق وفنيلة وكانت تمشي وتهز طيزها قلت لنفسي اليوم يا سميرة عدنيك طيزش بقوة وبعد ساعتين بدأ مفعول الحبوب حسيت زبي عيشط اسروال وهي كانت هايجة تذكرنا ايام كنا نلعب وقلت تذكري حين كنا نلعب داخل الزريبة ضحكت وقالت لم انسي تلك الايام الحلوة وقالت لكن من حين تزوجت افترقنا وبعد قالت كل يوم وان تعبانة سكس قلت سلامات قالت كل اسبوع مرض قلت وليوم او تعبانه قالت لا قلت لو تحبي اعملك مساج  ضحكت و قالت طيب قلت في زيت الزيتون قالت موجود قلت جيبية ونيمتها على بطنها وبين ادلك ظهرها حتا طيزها وكنت ادخل يدي من تحت اسروال وفحس طيزها وهي تحرك طيزها بعد وضعت اصبعي في طيزها وكنت ادخلها طيزها قلت سميرة قالت نعم قلت طيزك جوعان قالت من تلك الايام لم يأكل نزلت سروالها الوردي وعملت وسادة تحت بطنها حتا ارتفع طيزها وكنت ادلك طيزها حتا هيجتها زياده وبعد ادخل زبي طيزها ونيكها وهي ممتدة وبعد ارفعها ونيكها وهي واقفه وهي تصرخ من الذة وتقول اريحها اكثر ونيكها في طيزها وقول خلاص وهي تقول لا نيك اكثر ونيكها تلك اليلة في كسها وطيزها في كل ساعة تذهب تغير ملابسها وترجع ونيكها كل مرة ابدا انيكها في طيزها

سكس اخواتسكسي اجنبيسكس عنيفسكس محجباتمقاطع سكسسكس امهاتافلام نيك

اتوبيس المتعة نيك وهيجان

ركبت الاتوبيس المكيف كان فيه ركاب قليلين وقاعدين قدام وانا قاعدة ورا خالص وقعدت جنب الشباك وبعد شوية لقيت شاب ساب الاتوبيس كله وجه قعد جنبي انا كنت مستغربه وحاسة ان حيعمل حاجة بس سكت ومفيش لحظات لقيت ايده بتتسحب على رجلي انا اتفاجئت بس فكرت وقولت اني مش خسرانه حاجة فقررت اني اتمتع بيه خصوصا ان السكه طويلة واسيبه يمتع فيا بايده سبته لقيت ايده مشيت على رجلي ووصلت لكسي ولقيته بيحط ايده بين رجليا على كسي وبمنتهى اللطف وبيحرك صباعه على كسي طبعا كل ده على البنطلون القماش اللي لابساه بس ايده كانت محترفه قوي وبدا يحرك في كسي ويدلع فيه بمنتهى اللطف وهيجني قوي وانا ساكته ومبسوطة فضل يحرك ايده على كسي ويدلكه ويزغزغه بالراحة وانا بتمتع باحساس جميل اوي ونشوة مش عادية فوقت على صوته وهو بيقولي قومي شويه علشان احط ايدي عليكي من ورا فبصيت ليه بابتسامة لاني مش مصدقه اني حتبعبص من ورا وقلت له انت حتبعبصني فقالي ايوه وحفضل ابعبص فيكي على طول دي متعتي فبصيت قصادي علشان اتاكد ان مفيش حد بيبص علينا وبوسته في بؤه لاني بحب كده اوي قمت ومسكت الكرسي اللي قصادي وحسيت احلى واجمل بعبوص دخل في طيزي ياه ده محترف وايده بتمشي على طيزي وصباعه بيلعب جوة قوي وبيزغزغ طيزي من جوة وفضل كده مسافة لحد ماتعبت من الوقفه وانا مستمتعة قوي ومستغربه انه عمال يبعبص فيا ويبسطني طول الوقت ده قعدت وبصيت خفت يكون حد خاد باله بس مفيش حاجة وبالراحة بوسته تاني في شفايفه فقالي ايه بتبوسيني كتير كده ليه فقلت له علشان انت حنين عليا وعلى جسمي وبتمتعني بمزاج قوي انا حتجنن عليك امتعك الزاي فقالي انتي متعتيني باحلى شفايف رحت بايساه في شفايفه تاني وتالت ورابع وانا فرحانة وقالي اهدي انا عايز امتعك اكتر من كده فقلت له هو فيه اكتر من كده قالي ايوه وهو بيقول كده ايده كانت تتسحب تحت البنطلون لحد ماوصل لكسي من على الكلوت وبدا بالراحة يمسك كسي ويحرك ايده بحنان ولطف وانا بابص ليه ومش مصدقة الاحساس الجميل ده وفضل يلعب بكسي ويزغزغه وانا شهوتي بتزيد وبعض شفايفي من اللذة وكان بيلعب بفن واحتراف وانا كنت حاسة ان كسي محتاج كده اوي وبعدين رفع ايده انا افتكرته خلص لكني فوجئت انه بيشيل ايده علشان يدخلها تحت الكلوت رحت بصه ليه بابتسامه لاني عارفة اني ححس باحساس جميل وجديد عليا لانه اول واحد يلمس كسي وكمان انا استريحت ليه اوي وعارفة انه فنان وانه حيمتعني اوي لحظات ولقيت ايده على كسي من غير حائل وبرتاح بكسي على ايده وحاسة بشهوة قوية اوي وبدا يلعب بصوابعه ويحرك ايده برقة اوي فترة وشهوتي بتزيد وبدا يزود من حركة ايده ويلعب بصوابعه وبدات احس بلعب وشقاوة حلوة في كسي ونشوة جميلة بتتملك جسمي رحت حاطة ايدي على ايده وسبته يلعب ويزغزغ في كسي لحد ماحسيت ان شهوتي زادت اوي وكمان ايده بقت تدعك جامد في كسي بشقاوة كنت مكسوفة منه اوي علشان حسيت اني حنزل شهوتي من شدة الاثارة بس هو طمني وقالي في ودني نزلي براحتك انا عايزك تغرقي ايدي شهوتي زادت لان ايده هيجت كسي اوي رحت ماسكه ايده كويس وارتحت خالص وبدات مية الشهوة تخرج مني في ايده وبتحرك بجسمي على ايده وبمسك نفسي علشان محدش يسمعني وهو بيدعك وبيلعب بصوابعه جامد وانا بنزل ميه الشهوة اكتر اواكتر وهو يقول في ودني ميتك حلوة اوي وسخنه ايه الانوثة دي كلها وبسبب كلامه نزلت تاني في ايده كان بيهيجني اوي بكلامه وصوته غرقت ايده بمية كسي وقولت له انت حنين اوي فطلب مني اني اقف تاني علشان يبعبصني فقولت له انت مش بتتعب فقالي لا اتمتعت بيه اوي وكنت كل شوية اقوم وهو يبعبصني وهيجني وانا ارجع ابوسه من حلاوة البعبصة اللي عملها فيا ويدعك كسي تاني بايده ويدلعني اوي وفضلنا طول الطريق على كده لدرجة اني جبتهم على ايده كذا مرة من متعتي وهيجاني من عمايله فيا

xnxnسكسسكس كلابسكس حصانسكس امهاتفيديو سكس فضلنا على الحال ده وانا مش مصدقة ان باله طويل بالشكل ده وانا كمان كنت هايجة ومستمتعة بس كنت بتكسف منه لما اعملها على ايده وهو ماسك كسي ورغم كده ايده بتفضل على كسي والاقيه بيحرك كسي ويدلكه بلطف ويبدا يزغزغني فيه بدلع علشان اعملها تاني على ايده وكان حنين قوي جت المحطة وقلت له انا مش حاروح المشوار بتاعي واتصلت بصحباتي واعتذرت وفضلنا في اتوبيس المتعة لاخر الخط ونزلنا نشرب حاجة وركبنا نفس الاتوبيس ورجعنا تاني وبرضو فضل يمتع فيا لدرجة من طول الطريق نعست وايده تحت البنطلون ماسكه كسي وبتدلع فيه رحت حاطة ايدي على ايده وارتحت خالص لايده ونمت شوية بس كانت احى نومة صحيت لقيت ايده لسه على كسي وانا بابص له بحنان ومش عايزة اسيبه و بدات ابوسه في شفايفه على الاقل ارد جزء من جمايله على كسي وبعدين قالي قومي شوية علشان تصحصي فقمت وهو شغال فيا بعبصة من ورا ويزغزغني جوة طيزي قوي وانا هيمانة ودايبه خالص وفضلنا كده لحد ماوصلت وسبته بعد ماخدت ايميله وتليفونه وبقينا نتكلم كتير ونركب الاتوبيس ده ونتمتع فيه من غير ماحد ياخد باله .

سكسنيك  – افلام نيكافلام سكسسكس حيوانات

سكس سامية الهايجة بتاعة الرجالة

في واحدة جارتنا اسمها سامية عندها حاجة وأربعين سنة وقتها مش فاكر بس كان عليها جسم جبار ماكنتش طويلة بس بيضة وملبن كانت بتحب الجنس جدا ودا اللي انا لاحظته بعدين المهم القصة دي من عشرة اجزاء اول جزء مش هيبقى مثير بس بعد كدا هاكمل بشكل رائع هايعجبكم اكيد الأجزاء هاتتكمل تحت مسمى( سامية الهايجة بتاعة الرجالة) … في يوم كان من ظ£ سنين تقريبا كنت ببص من الشباك لقيت شباك جارتنا مفتوح لاحظت انها بلبس فاضح بس هي حره واحده في بيتها بس بعد كدا جالي فضول اني اراقبها لقيتها باستمرار ماسكه التليفون وتتكلم او بتستخدم الفيس او حاجة زي كدا وبدأت الاحظ انها بتوقف الكلام دا اللي خمنته عشان تصور وتبتسم زي ما تكون بتاخد رأي اللي بتكلمه في صور جسمها او فيديو بتبعته انا معرفش بس المهم لاحظت ان جسمها حاجة زي الهام شاهين بياض بحمار بسمانة تهبل وفخاد ملبن بيضا وحتى ضحكتها مايعة اوي يا خبر ايه دا ركز ياواد وهات المنظار وطرطق ودانك وفجأة جات لي فكرة اني احاول اجيب الفيس بتاعها واتواصل معاها وفعلا جبته بعد معاناة وتواصلت معاها بعد معاناة اكبر حوالي ظ£ شهور ومبدئيا بصوا عليها كدا وقولوا ايه رايكم . . المهم بعد ما وصلت لها عملت نفسي شخص تاني وحضرت مجموعة صور لواحد وسيم من النت قولت اوقعها بيه وعملت فيلم عليها ودخلت كلمتها وقولت لها اني بحبها وبدأت تتجاوب معايا وتقولي عيب انت قد عيالي الحاجة الوحيدة اللي مكدبتش فيها هي سني بس مع الوقت وثقت فيا وبعتت كام صورة عريانة ليها وفجأة لقيت واحد داخل بيكلمني مشمصري اسمه مظفر من العراق فهمني انهم بيحبوا بعض وانا ليه بعلق على منشوراتها كانت عاملة الايميل باسم وهمي اسمه عتاب احمد ومش مظفر بس لقيت كذا واحد بيكلمني المهم اكتشفت انها بتتكلم مع كذا واحد في نفس الوقت ومشكدا وبس دي بتحبهم كلهم وبتبعت صورها وخلافه من السكس وخلافه……..

المهم بعد ما بعتت لي صورها قعدت اتكلم معاها وطبعا هي مفكرة اني من محافظة تانية وشخص تاني استحالة اوصل لها ووصل لها ثقة مني انها تبعت صورها وتثق فيا بس بصراحة انا هتجنن عليها دي جامدة جدا حاجة كدا طول متوسط وبياض ناصع ولا البزاز يلهوي ملبن وكبيرة شوية والطياز مدملكة حاجة كدا زي طياز الهام شاهين الممثلة في الأربعينات وبدأت تحكي معايا وكلمتني في مواضيع كتيرة وقالت إنها بتحب كل الرجالة وشايفه انها بتقدم خدمة للمحرومين بغض النظر عن التقاليد والقوانين والاعراف هي دي وجهة نظرها وانا كنت بس منها.. بتقول انها بيصعب عليها أي حد داخل ع النت تعبان ونفسه يمتع نفسه و مفيهاش حاجة انها تدخل عليه شوية فرحه وسعادة ومتعه يمكن يعرف يكمل يومه وهو مبسوط. حتى انها في اوقات كتير كان بيبقى الضغط عليها كتير في المحادثات يمكن ظ،ظ*ظ* شخص واكتر بيكلموها في وقت واحد ومش عايزه هي تقصر مع أي حد فيهم تعمل ايه ساعتها جات لها فكرة جميلة…

سكس شعبي – نيك امهات – جنس محارم – سكس اخوات – فيديو اباحي – سكس العرب

جات لها فكرة جميلة انها تعمل ايميل وهمي تاني وتضيف كل عشاقها واحبابها عليه بس تعرفهم ع الخاص هي مين وأما تبعت صور بعد كدا مش هاتظهر وشها فيهم مزيد من الأمان يعني المهم ( عصام صاحب القصة الأساسي) انا بتكلم بلسانه.. المهم انا عصام ضافتني عندها وكان عندها حوالي خمسين صديق كلهم شباب و رجال من جنسيات عربية مختلفة على الاكونت الجديد. المهم بدأت تجس نبضنا من ناحية حاجة اسمها حفلات الجنس و والجنس الجماعي بمعنى. إمرأة واحدة وعدة رجال تقام عليها الحفلة كانت الشرموطة دي بتغير بتحب تكون لوحدها في الموضوع دا بالأخص دون مشاركة مرأة أخرى وبعدين الفكرة دي ماعجبتش حد غير عشرة افراد بالظبط وهي اكتفت بكدا لأنها زي ماتقول بتحب رقم عشرة وكنت واحد من العشرة افراد……… وعملت حاجة اسمها شات جماعي ودخلنا كلنا وفاهمين مضمون اللي هايحصل وهايحصل ايه دا هانعرفه الجزء الرابع..

سكس نيك – سكس منقبات – سكس روسي – سكس سحاق – فديوهات سكس– –تحميل افلام سكس – سكس امريكي – سكس اخ واخته – سكس عربي